سوال متداول دانشجویان درباره بدهی و کارت امتحان

در صورت بدهی به دانشگاه

سوالات متداول فراوانی در مورد کارت امتحان دانشجویان و بدهی و مسائل مالی وجود دارد که در این مطلب به آنها پاسخ خواهیم داد.

به گزارش ایزی تست ، امتحان و کارت امتحان از جمله چیزهایی هستند که دوران دانشجویی با آنها عجین شده است. در این قسمت تعدادی از سوالات دانشجویان  در مورد کارت امتحان را باهم بررسی میکنیم:

می‌توانیم بدون تسویه بدهی و بدون کارت امتحان، در امتحانات شرکت کنیم؟

در اصل کارت امتحان برای اطلاع یافتن از محل برگزاری و شماره صندلی امتحانات دانشجویان است. اما به همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان و همچنین کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه یا کارت دانشجویی) در تمامی جلسات امتحان الزامی است.

  چرا منوها با وجود تسویه بدهی تراز مالی‌های سایت فعال نمی‌شود؟

علاوه بر تسویه تراز مالی، باید بدهی صندوق رفاه را هم تسویه کنید، نکته قابل توجه این است که پس از تسویه، ممکن است چندین ساعت طول بکشد تا منوها برای شما فعال شود.

 تا چه زمانی وقت داریم بدهی را تسویه و کارت امتحان را دریافت کنیم؟

تا پایان امتحانات امکان دریافت کارت امتحان وجود دارد. اما توصیه می‌کنیم تا قبل از شروع امتحانات حتما بدهی خود را تسویه کنید و حتما ارزشیابی اساتید را انجام دهید تا بعداً برای مشاهده نمرات با مشکل سایت مواجه نشوید.

 بعد از پرکردن فرم ارزشیابی هر استاد،گزینه “بازگشت” در پایین صفحه برایمان نمی‌آید که بتوانیم به صفحه قبل برگردیم و فرم بقیه اساتید رو پر کنم؟

بعد از پرکردن فرم هر استاد و ثبت آن، به جای گزینه بازگشت می‌توانید از سمت راست صفحه روی منوی “ارزشیابی اساتید در نیم‌سال جاری” کلیک کنید تا به صفحه قبل بازگردید و سایر فرم‌ها را پرکنید.

اگر  اقساط صندوق رفاه  به اشتباه از منوی “مدیریت پرداخت” پرداخت کردیم و در تراز مالی بستانکار شدیم، چه کنیم؟

باید به امور مالی دانشکده‌ خود مراجعه کنید تا اقساط حذف شود و مبلغ بدهکاری اقساط و بستانکاری تراز مالی با هم ادغام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن