اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام دانشگاه آزاد، نتایج انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲ رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه   www.azmoon.org  قرار گرفت.

پذیرفته شدگان می توانند از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۷/۱۲ با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس  edu.iau.ac.ir   و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

راهنمای پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

بنابر راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی لازم است مواد زیر دقت نمایند:

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام

۱- با عنایت به اینکه ثبت نام از پذیرفته شدگان به صورت مجازی صورت می‌پذیرد کلیه پذیرفته شدگان لازم است از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۲ مهر ماه جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار به آدرس: edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

۲-عدم مراجعه پذیرفته شدگان به سامانه آموزشیار در بازه زمانی مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳- پرونده کلیه پذیرفته شدگان سال ۱۴۰۲ جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است و نتیجه آن متعاقباً از طرف دفتر گزینش صلاحیت‌های عمومی سازمان مرکزی به اطلاع واحدهای دانشگاهی خواهد رسی.

۴- با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت می‌باشد.

۵- شروع کلاس‌های درس هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهر یا بهمن ماه سال جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

تبصره: کلیه پذیرفته شدگان لازم است مطابق زمانبندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک ذیل به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.

۱- پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی مورد تائید موسسات آموزش عالی معتبر و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تائید موسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل‌سازی واحدهای درسی یا ذکر معدل به همراه تصویر آن‌ها را ارائه نمایند.

تذکر: چنانچه پذیرفته شده اصل مدرک تحصیلی خود را در اختیار نداشته باشد ولی تصویر آن یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه کند، باید متعهد گردد اصل مدرک را قبل از پایان نیمسال اول به دانشگاه تحویل دهد.

۲- تصویر کلیه صفحات شناسنامه.

۳- تصویر کارت ملی (پشت و رو).

۴- شش قطعه عکس ۳.۴ تمام رخ که اخیرا تهیه و مشخصات پذیرفته شده در پشت آن‌ها نوشته شده باشد. (برای مشمولین ۱۲ قطعه).

۵- تصویر مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته شده را مشخص نماید.

۶- تکمیل کلیه فرم‌های ثبت نام و فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌هایی که در سامانه آموزشیار قرار گرفته است.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی:

۱- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغییر تشکیل شده که به منظور تامین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدوورود به دانشگاه باید مبلغ ۳.۸۰۰.۰۰۰ ریال برای مقطع کارشناسی ناپیوسته بابت هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

۲- حق بیمه حوادث مبلغ ۱۲۰.۰۰۰ ریال می‌باشد که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن