اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی بدون آزمون کاردانی به کارشناسی – بهمن ماه سال ۱۴۰۲

سازمان سنجش اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی ظرفیت‌ های خالی مانده کد رشته‌ محل‌ های مرحله پذیرش بدون آزمون (صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

به گزاش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ این سازمان در خصوص پذیرش دانشجو در کدرشته‌محل‌های اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل مدرک کاردانی) کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۴۰۲، ضمن اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته‌محل‌های مرحله مذکور، اعلام می‌دارد برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام و مدارک مورد نیاز (مطابق مدارک اعلام شده در اطلاعیه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸مربوط به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان)، از روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش‌عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. ضمناً توجه پذیرفته‌شدگان را به موارد زیر جلب می‌نماید:

۱- پذیرفته‌شدگان باید در زمان ثبت‌نام دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) بوده یا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰نسبت به اخذ مدرک کاردانی خود اقدام نموده باشند.

۲- عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

۳- پذیرفته‌شدگانی که قبلاً در یکی از دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش‌عالی در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، مطابق ضوابط، قبولی قبلی آنان لغو شده و منحصراً در رشته قبولی جدید باید به تحصیل بپردازند. ضمناً این دسته از پذیرفته‌شدگان لازم نیست از محل قبولی قبلی خود انصراف دهند و مدارک ثبت‌نامی افراد توسط موسسه محل قبولی جدید از محل قبولی قبلی آنان درخواست می‌شود.

۴- پذیرفته‌شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحات ۲۴ و ۲۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

۵- در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرش دانشجو یا حین تحصیل‌)، چنانچه مشخص شود فرد متقاضی حقایق را کتمان یا اطلاعات غلطی ارائه نموده و واجد شرایط نیست، قبولی وی لغو و طبق مقررات با فرد رفتار خواهد شد.

۶- متقاضیان در صورت لزوم می‌توانند سئوالات خود را با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://request.sanjesh.org یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ مطرح نمایند.

اعلام نتیجه پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی – بهمن ماه سال ۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن