شماره دانشجویی در دانشگاه علمی‌ کاربردی

نحوه دریافت شماره دانشجویی در دانشگاه علمی‌ کاربردی چگونه است؟ و در صورت مفقودی کارت دانشجویی چگونه می توان شماره دانشجویی خود را بازیابی کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، به منظور دریافت شماره دانشجویی علمی‌کاربردی دانشجویان باید ابتدا در این دانشگاه ثبت نام کنید تا از واحد آموزش این دانشگاه شماره دانشجویی دریافت کنند. این شماره برای هریک از دانشجویان منحصر بفرد است و چنانچه هر دانشجو به دلایل مختلف دچار فراموشی شماره دانشجویی علمی کاربردی شود باید حتما مراحلی را برای بازیابی شماره دانشجویی علمی کاربردی در سامانه هم آوا طی می‌کند و از روش دریافت شماره دانشجویی علمی کاربردی با کد ملی از استفاده کند.

بررسی اهمیت شماره دانشجویی

ورود به دانشگاه علمی کاربردی از دو طریق با کنکور و سوابق تحصیلی امکان‌پذیر است این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو پذیرش می‌کند و دارای رشته‌های متنوعی است.

پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی برای دو نیمسال اول مهر و نیمسال دوم بهمن ماه امکان‌پذیر است. همچنین این دانشگاه به صورت نیمه دولتی است و شهریه واحدهای درسی آن کمتر از دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی است.

تمامی دانشجویانی که از طریق کنکور یا سوابق تحصیلی در این دانشگاه ثبت نام کنند، پس از انجام مراحل نام‌نویسی خود، شماره دانشجویی دریافت خواهند کرد که این شماره برای هر دانشجو تنها یک بار صادر می‌شود و امکان تغییر آن وجود ندارد. به همین علت دانشجویان باید حتما شماره دانشجویی خود را به خاطر بسپارند و در هنگام استفاده از کتابخانه، ورود به دانشگاه، درخواست خوابگاه، انتخاب واحد و موارد دیگر از آن استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن