نحوه دریافت نام‌ کاربری در سامانه هم‌ آوا دانشگاه جامع علمی کاربردی

چگونه می توان در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی نام کاربری دریافت کرد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی رمز عبور و نام کاربری سایت هم آوا خود را در طی تکمیل فرآیند ثبت نام نهایی در دانشگاه دریافت می‌کنند و در صورتی که تمایل به تغییر رمز عبور خود داشته باشند باید وارد سایت شده و با ثبت کد ملی و یک نشانی ایمیل رمز عبور خود را در هم آوا بازیابی کنند.

نام کاربری: رمز عبور کدملی یا شماره شناسنامه؛ اگر دانشجو قبلاً در مرکز فعلی و واحد دیگر علمی کاربردی دانشجو بوده و بنا به دلایلی انصراف داده و اخراج شده به ازای هر بار پذیرفته شدن در دانشگاه یک حروف انگلیسی به ابتدای نام کاربری شما اضافه می‌شود.

مثال: فرض کنید دانشجویی قبلا در مرکزی پذیرفته شده و انصراف داده است. پس از اینکه در مرکز فعلی پذیرفته می‌شود، ابتدای نام کاربری وی A قرار می‌گیرد. (۸۰۰۱۸۷۹۵۰۶۵) و اگر دانشجویی مثلاً در مرکز x مقطع کاردانی خود را گذرانده باشد و در مرکز y در مقطع کارشناسی پذیرفته شود و انصراف بدهد، اگر برای ادامه تحصیل به مرکز فعلی بیاید ابتدای نام کاربری وی B قرار می‌گیرد. (B۳۸۲۵۱۴۲۵۹۸)

توجه: در سامانه هم آوا گزینه‌ای به نام نام کاربری کلمه عبور خود را فراموش کرده‌ام وجود دارد که شما می‌توانید به طور مستقیم از نام کاربری مطلع شوید.

این کار برای بازیابی رمز عبور نیست و فقط برای اطلاع از نام‌کاربری و شماره دانشجویی شما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن