زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام زمان ثبت‌ نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو بدون آزمون صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، به نقل از سازمان سنجش کشور، بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲که پذیرش آن‌ها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود.

لذا به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله می‌رساند، ثبت‌نام و انتخاب‌رشته از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد شد. لازم به توضیح است اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن