اطلاعیه اعلام رشته‌ محل‌ های جدید و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌ های راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

اطلاعیه‌ ی اعلام رشته‌ محل‌ های جدید و سری دوم اصلاحات دفترچه‌ های راهنمای انتخاب رشته کنکور و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش کشور، پیرو اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته در تاریخ ۱۴۰۲/۶/۴ و انتشار دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته برای رشته‌های با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه اصلاحات سری اول به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱، ضمن اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید مربوط به دفترچه‌های راهنمای فوق (به شرح جداول زیر) بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۶/۴) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند و یا مایل به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود هستند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۶ نسبت به انتخاب رشته و یا ویرایش آن اقدام کنند. لذا داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای مذکور و مندرجات اطلاعیه اصلاحات سری اول و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

* آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۶، نسبت به مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ نیز می‌توانند با توجه به اصلاحات مندرج در همین اطلاعیه برای دفترچه ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی، تا پایان روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته و یا مشاهده و ویرایش موارد قابل اصلاح و کدرشته‌های انتخابی خود اقدام کنند.

اصلاحات و جداول رشته محل‌های جدید (سری دوم) دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری و دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ (لطفاً کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن