اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲

اطلاعیه‌ ی اعلام تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری و رشته‌ محل‌ های جدید و اصلاحات سری دوم مربوط به دفترچه‌ های راهنمای انتخاب رشته با آزمون و همچنین دفترچه راهنمای پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سایت سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸و اطلاعیه اصلاحات سری اول دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۰۶/۰۴) برای انتخاب رشته اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا ساعت ۲۴:۰۰ (۱۲ شب) روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

در ضمن اطلاعیه اصلاحات دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته (رشته‌های جدید و سایر اصلاحات) تا پایان وقت امروز به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۶، نسبت به مشاهده و ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن