اطلاعیه تمدید مهلت ثبت‌ نام و انتخاب رشته بدون آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ برای متقاضیان صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش کشور، پیرو اطلاعیه منتشره در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۶/۳) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۷ نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.
داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه‌های به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۲۹ و ۱۴۰۲/۶/۱ به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه خود اقدام نمایند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۷ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن