صدور مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه مدت تقاضا محور علمی کاربردی

مجوز اجرای سه دوره کوتاه مدت علمی کاربردی عیب یابی و نگهداشت دستگاه‌دهای اتاق عمل و آزمایشگاه تشخیص پزشکی استان تهران به همراه مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور دیگر صادر شد.

به گزارش ایزی تست از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، هفتاد و نهمین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم‌مقام رئیس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه برگزار شد.

دانشگاه علمی کاربردی مجوز اجرای ۵۲ دوره آموزش کوتاه مدت، تقاضا محور صادر کرد

دکتر وحید بیگدلی‌راد سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: دوره‌های عیب‌یابی و نگهداشت اجزا و قطعات مکانیکی و الکترونیکی دستگاه‌های اتاق عمل و همچنین عیب‌یابی و نگهداشت اجزا و قطعات الکترونیکی دستگاه‌های آزمایشگاه تشخیص پزشکی با هدف آشنایی مهارت‌جویان با اصول کار و روش‌های نگهداری، تعمیر و کالیبراسیون دستگاه‌های اتاق عمل و دستگاه‌های آزمایشگاه تشخیص پزشکی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع مجوز اجرای ۵۵ عنوان دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضا محور در گروه‌‌های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برای ۱۵ واحد متقاضی در ۸ استان صادر شد که این دوره‌ها ظرفیت آموزش قریب به ۴ هزار و ۳۶۹ نفر مهارت‌‌جوی واجد شرایط را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن