تمدید مهلت ثبت نام کاردانی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بهمن ۱۴۰۲

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در این مرحله می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۱۱/۲۰) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن