استفاده از هوش مصنوعی در روش‌های نوین تدریس

مسئولان در نشست فصلی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان با تأکید بر روش‌های نوین تدریس با هوش مصنوعی عنوان کردند که دانشجویان نیز باید به جرگه مدرسان بپیوندند.

به گزارش خبرگزاری آنا، مسعود اکبری‌زاده در نشست فصلی گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با اشاره به نقش و رسالت استادان گروه معارف از آنان در راستای جهاد تبیین و پاسخ به شبهات دانشجویان دعوت به همکاری کرد.

روش های نوین تدریس با استفاده از هوش مصنوعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، استادان گروه معارف را به‌عنوان همیاران فرهنگی خطاب کرد و افزود: به‌واسطه ارتباط با دانشجویان می‌توان نقش پدر را ایفا و مباحث فرهنگی و تربیتی را که جزء اولویت‌های دانشگاه در بیانیه نقش دانشگاه در تعلیم و تربیت اجتماعی است از طریق استادان معارف به دانشجویان منتقل کرد تا شاهد پرورش دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان هم با تأکید بر استفاده از روش‌های نوین در تدریس گفت: امروزه برای تدریس باید از روش‌های نوین مانند هوش مصنوعی و سایر روش‌ها بهره برد، ضمن اینکه مشارکت دانشجو در امر تدریس بحث بسیار مهمی است.

حجت‌الاسلام عبدالله میری قلعه نو تأکید کرد: استادان گروه معارف در جذب دانشجویان فعال فرهنگی می‌توانند نقش بزرگی را ایفا کنند، همچنین حضور استادان بین دانشجویان برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی مهم است.

استفاده از سایت آموزش مجازی دانشگاه برای آشنایی دانشجویان با مطالب فوق درسی

وی تبیین کرد: برای آشنایی دانشجویان با مطالب فوق‌العاده درسی سوق دادن آنان به سایت آموزش مجازی دانشگاهیان می‌تواند کمک مؤثری به آشنایی با مطالب اضافه بر کتاب و درس داشته باشد.

مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هم در این نشست به بیان نکات آموزشی درباره برگزاری کلاس‌ها و اهتمام استادان به این مسئله پرداخت و گفت: در طول هر ترم ۱۲۰ کد درسی معارف ارائه می‌‌شود که بالغ بر ۵ هزار دانشجو در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

علی اکبر طاهری متذکر شد: علاوه بر آموزش نقش تربیتی استادان در کلاس بسیار حائز اهمیت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن