تمدید مهلت ثبت‌ نام و انتخاب واحد پذیرفته‌ شدگان دوره‌ های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی

مهلت ثبت‌ نام و انتخاب واحد پذیرفته‌ شدگان دوره‌ های کاردانی و کارشناسی مهر ماه ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به اتمام مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی مهرماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه جامع علمی کاربردی، زمان ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه اول آبان‌ماه تمدید شد.

دکتر فتحیان افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده و سپس به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir مراجعه و باتوجه به راهنمای مندرج در سامانه مذکور نسبت به بارگذاری مدارک اقدام و در مهلت مقرر با در دست داشتن مدارک مربوط به مرکز آموزشی مراجعه نمایند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان موظفند در زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم‌آوا، تمامی اطلاعات شناسنامه‌ای و سوابق تحصیلی موجود در سامانه خود را به دقت بررسی و در صورت وجود هرگونه مغایرت، در زمان ثبت‌نام حضوری، مراتب را به مرکز آموزشی اطلاع دهند.

دکتر فتحیان در خاتمه گفت: پذیرفته‌شدگان می‌بایست حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه سال جاری از مقطع قبلی دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن