آخرین فرصت ثبت نام و ارسال مدارک دانشگاه فرهنگیان تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۱ تیرماه

 مهلت نهایی ثبت‌نام در سامانه ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان و ارسال مدارک و مستندات، تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۱ تیرماه ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، ایوب ابراهیمی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر شرکت نمودند. این استقبال کم نظیر، حاکی از حضور ۵۷ درصد از داوطلبان کنکور سال ۱۴۰۳ برای رقابت بر سر حدود ۳۰ هزار سهمیه جذب این دانشگاه است.

با توجه به استقبال بسیار داوطلبان چند برابر ظرفیت پذیرش دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان (سال ۱۴۰۳) و درخواست از روابط عمومی در جهت تمدید زمان ثبت نام به اطلاع می‌رساند:

مهلت نهایی ثبت نام در سامانه ارزیابی تکمیلی دانشگاه و ارسال مدارک و مستندات، تا ساعت ۲۴ دوشنبه ۱۱ تیرماه تمدید شد.

گفتنی است، مهلت ثبت نام دیگر تمدید نخواهد شد.

عدم ثبت‌نام و تکمیل به موقع پرونده الکترونیکی در سامانه مزبور به نشانی psd.cfu.ac.ir​ به منزله انصراف از شرکت در این فرایند می‌باشد.

وی ادامه داد: تمامی شرکت کنندگان که اقدام به ثبت‌نام نموده‌اند برای اطمینان خاطر از برنامه حضور در کانون‌های ارزیابی حتماً به حساب کاربری (پروفایل) خود مراجعه و نسبت به دریافت کارت نهایی ورود به ارزیابی تکمیلی اقدام نمایند.

علاوه بر آن داوطلبان گرامی می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی زمان مراجعه به معاینات پزشکی به درگاه اطلاع‌رسانی واحدهای استانی دانشگاه فرهنگیان مراجعه و یا با شماره تماس مراکز پاسخگویی تعیین شده استان خود در اطلاعیه‌های ابلاغی تماس حاصل نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن