پاسخ مسئولان به کنکوری‌ها و دغدغه جدیدشان برای مهلت مجدد ثبت نام کنکور

تعدادی از داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری خواستار مهلت مجدد برای ثبت‌نام شدند، به گفته مشاور رئیس سازمان ملی سنجش با توجه به مدت کوتاه تا زمان کنکور چنین امکانی برای ثبت‌نام وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از داوطلبان نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می‌گویند پس از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون متوجه شدند که ثبت نام آن‌ها به طور کامل انجام نشده و امکان شرکت در آزمون را ندارند، بنابراین خواستار مهلت دوباره برای ثبت نام و تکمیل فرایند ثبت نام هستند.

این در حالی است که علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس می‌گوید که برای ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سه نوبت تمدید مهلت ثبت‌نام صورت گرفت و حتی در نوبت آخر برای دواطلبان نوبت اول آزمون ۱۴۰۳ که در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام نکرده یا در آزمون نوبت دوم کارت اعتباری خریداری کرده و ثبت نام نکرده بودند پیامک یادآوری ثبت‌نام ارسال شد، به عبارتی از ۷ تا ۳۰ فروردین ماه فرصت ثبت نام وجود داشته است.

به گفته وی، در شرایط فعلی مراحل اجرایی حوزه‌بندی و داوطلب دهی پایان یافته و همه برنامه ریزی لازم برای تولید پاسخنامه و دفترچه نیز صورت گرفته است که با توجه به محدودیت زمانی تا روزهای برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری امکانی برای ثبت نام مجدد وجود ندارد.

کریمیان می‌گوید: داوطلبانی که مایل به ثبت نام در پذیرش رشته‌های بدون آزمون هستند می‌توانند پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و همزمان با انتخاب رشته این آزمون (در مرداد ماه) برای پذیرش در این رشته‌ها ثبت نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن