دستور العمل برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم دانشگاه پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور در مورد نحوه برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت حضوری و الکترونیکی خبر داد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مزیت‌های مهم آموزشی دانشگاه برگزاری امتحانات متمرکز و استاندارد می‌باشد و دانشگاه طبق سنوات گذشته به صورت حضوری امتحانات تخصصی را در مراکز و واحدها برگزار خواهد کرد.

وی همچنین درباره آزمون‌های دروس عمومی افزود: امتحانات دروس عمومی به صورت الکترونیکی و طبق برنامه مشخص شده برگزار می‌شوند.

دکتر تقی زاده به افزایش آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه در نظر دارد که هرساله تعداد آزمون‌های الکترونیکی خود را افزایش دهد به صورتی که استفاده کمتری از کاغذ صورت بگیرد و به محیط زیست آسیب کمتری وارد کند.

وی همچنین گفت: با توجه به سیاست‌های سبز دانشگاه و همچنین توجه به نسل آینده استفاده بیشتر از آزمون‌های الکترونیکی برای دانشگاه یک ضرورت است.

دستورالعمل برگزاری آزمون پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲:

 در نیمسال دوم ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقطع کارشناسی داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها و متمرکز برگزار خواهد شد.

– دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی ۱۰ نفر در مقطع کارشناسی و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی ۱۰ نفر می‌باشد، مطابق دستورالعمل به صورت استاد محور برگزار می‌شود.

– آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود.

– آزمون دروس عمومی به صورت مجازی و متمرکز در بستر سامانه LMS استانی و غیرحضوری می‌باشد (راهنمای شرکت در آزمون‌های سامانه LMS ریلاین).

– زمان ورود دانشجویان به آزمون‌های الکترونیکی، عمومی و عادی ۲۰ دقیقه می‌باشد.

– جهت ورود به سامانه آزمون الکترونیکی در آزمون‌های حضوری (نرم‌افزار ساد)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان می‌‎باشد.

– نام کاربری و رمز عبور دانشجویان اتباع شماره دانشجویی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن