ثبت نام جشنواره‌ های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد

پژوهشگران و فناوران تا پایان مردادماه ۱۴۰۳ فرصت دارند با مراجعه به سایت Khwarizmi.ir در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی وزارت علوم به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، این سازمان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حلهای قابل اجرا در مقابل چالشهای اصلی برگزار می‌کند.

زمینه‌های علمی مورد پذیرش جشنواره‌ های بین المللی و فناوری خوارزمی

. زیست فناوری و علوم پایه پزشکی

. محیط زیست

علوم پایه

. فناوریهای شیمیایی

. صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری

. مهندسی مخابرات هوش مصنوعی و فناوری کوانتوم

. فناوری نانو

. مهندسی مکانیک

. مهندسی مکاترونیک

. مهندسی هوافضا مهندسی عمران

. مدیریت آب کشاورزی و منابع طبیعی

. مواد، متالورژی و انرژی های نو

. هنر

. مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات

. معماری و شهرسازی

. مهندسی برق و کامپیوتر

محورهای پژوهشی

طرح‌های بنیادی

طرحهای کاربردی

طرحهای نوآوری و فناوری

برای شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایش های مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه نمایید.

مهلت ثبت نام در جشنواره‌ های بین المللی و فناوری خوارزمی

سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید دانش پژوهان دانشجویان فناوران شرکتهای مستقر در پارک های علم و فناوری مراکز، رشد شرکتهای دانش بنیان صاحبان صنایع و… دعوت به شرکت و ارایه طرح می نماید

متقاضیان می توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی – جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۱۴۰۳ است.جشنواره های بین المملی و فناوری خوارزمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن