اعلام جزئیات وام‌ های دانشجویی نیمسال دوم دانشجویان روزانه

با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و شروع نیمسال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، صندوق رفاه دانشجویان، برنامه زمان‌ بندی اعطای وام‌ های دانشجویی برای دانشجویان روزانه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاذی فارس در گفتگو با ابوالفضل نصیرزاده، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وی گفت: با توجه به آغاز نیمسال دوم تحصیلی، ثبت نام وام‌های دانشجویی دانشجویان روزانه آغاز شده و این دانشجویان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مطابق با برنامه زمان‌بندی شده که برای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ارسال کرده ایم، فرآیند ثبت تقاضای وام خود را انجام دهند.

مدیر حوزه ریاست صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: در نیمسال تحصیلی جاری، صرفا دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی آن‌ها در سامانه GSB مورد تائید باشد می‌توانند نسبت به ثبت تقاضای وام اقدام کنند.

وی افزود: میزان اعتبار وام‌های تحصیلی و ضروری در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری برای هر دانشگاه به صورت مجزا تخصیص داده شده است و فقط اعتبار وام ودیعه مسکن متاهلی به صورت متمرکز خواهد بود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: دانشجویان گرامی ضمن توجه به نکات اطلاع‌رسانی شده در بخشنامه و جدول زمان‌بندی شده، می‌توانند درخواست وام خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت‌نام کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن