راه‌ اندازی مدرسه کار آفرینی و کسب‌ و کار دانشگاه علوم پزشکی ایران

دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، مدرسه کار آفرینی و کسب‌ و کار راه‌ اندازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، به همت مدیریت فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی ایران و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

براین اساس نخستین جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی این مدرسه که با حضور دکتر رضا فلک معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، سید حسن تقوی قائم مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، دکتر مرتضوی سرپرست امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر شتی مدیر توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر سپهری رییس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد که طرفین بر ضرورت آموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار به دانشجویان تأکید کردند.

هدف از راه اندازی مدرسه کار آفرینی کسب و کار دانشگاه علوم پزشکی ایران

راه‌اندازی مدرسه کار آفرینی و کسب‌ و کار در دانشگاه علوم پزشکی ایران گامی مهم برای ارتقای مهارت‌های دانشجویان و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار است. این مدرسه با ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه‌ های مختلف کار آفرینی و کسب‌ و کار، به دانشجویان کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به کسب‌وکارهای موفق تبدیل کنند.

همچنین مزایای راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار شامل ارتقای مهارت‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و کسب‌وکار، آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار، کمک به دانشجویان برای تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکارهای موفق، ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور است و انتظار می‌رود با راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار، تحولات مثبتی در زمینه کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران محقق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن