اعلام زمان درخواست نقل‌ و انتقال دانشجویان شاهد وزارت بهداشت

اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲ وزارت بهداشت را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا از «ایثار»، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه‌ای به نقل از اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی جدید ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۲ تا ۲۸ مهرماه امسال از طریق مراجعه به سامانه انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت به نشانی http://shahedtransmission.behdasht.gov.ir/ امکانپذیر است.

در این اطلاعیه آمده است: متقاضیان شاهد و ایثارگر در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای (پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی) می‌توانند درخواست خود را پس از ثبت نام در دانشگاه مبداء و دریافت شماره دانشجویی در سامانه ثبت کنند تا بر اساس شرایط و ضوابط و اولویت‌های ایثارگری در کمیسیون ذیربط رسیدگی گردد و پیگیری وضعیت درخواست انتقالی نیز از طریق سامانه مذکور و با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی میسر خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: انتقال دانشجو صرفاً از طریق سامانه مربوطه صورت می‌گیرد و فقط مدارک و تقاضاهای ارسال‌ شده از طریق سامانه مورد بررسی و ملاک عمل خواهد بود و به درخواست‌هایی که خارج از سامانه اقدام شود، اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان موظفند پیش از انتخاب دانشگاه مقصد در سامانه، از ارائه مقطع و رشته تحصیلی در دانشگاه مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت انتقال، عواقب ناشی از عدم تطبیق نظام آموزشی، متوجه دانشجو خواهد بود. با توجه به محدودیت زمانی مدت پیش‌بینی شده برای ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن