اعطای دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران به دانش‌آموختگان

هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعطای دیپلم پژوهشی این دانشگاه به دانشجویان و دانش آموختگان واجد شرایط و همچنین پرداخت هزینه کار دانشجویی به دانشجویان داروسازی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سیدفرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نامه ای خطاب به معاونان و روسای دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع دیپلم پژوهشی مصوب در شصت و پنجمین نشست هیات امنای دانشگاه را تشریح کرد.

تصویب پرداخت هزینه کار دانشجویی به دانشجویان داروسازی

در این مصوبه آمده است: «با کلیات پرداخت مبالغی به عنوان کار دانشجویی خارج از ساعات آموزشی، به دانشجویان داروسازی بر اساس دستورالعملی که به تصویب هیات رییسه دانشگاه رسیده است موافقت و مقرر شد پرداخت این هزینه، پس از تامین اعتبار و درج در بودجه تفسیری دانشگاه از محل درآمد اختصاصی دارویی مربوطه باشد.

این مجوز یک ساله بوده و تداوم آن منوط به گزارش و تصمیم مجدد هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران است.»

دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران چیست؟

همچنین در مصوبه دیگر موضوع دیپلم پژوهشی به تصویب رسید.

در این مصوبه نیز آمده است: «دیپلم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گواهینامه‌ای است در زمینه پژوهش‌های علوم پزشکی که دانشجویان (به صورت موازی با تحصیل در رشته اصلی خود) و دانش آموختگان رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند در صورت به پایان رساندن رسانیدن موفقیت آمیز دوره مربوطه، آن را کسب کنند.

گذراندن دوره مذکور، برای تمامی دانش آموختگان و نیز دانشجویان دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی، مشمول هزینه است.

هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس نرخ مصوب پیشنهادی از طرف شورای عالی دیپلم پژوهشی، با جدول هزینه اعطای گواهینامه موافقت کرد.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن