برگزاری کنکور تربیت معلم توسط دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، از برگزاری کنکور اختصاصی تربیت معلم در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و اعضای هیأت امنای این دانشگاه برگزار شد.

گزینش اختصاصی معلمان با برگزاری کنکور اختصاصی در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی ـ آموزشی دانشگاه فرهنگیان، بر تقویت این دانشگاه تأکید کرد و گفت: همه تلاشمان بر این است که جذب معلم به مسیر اصلی خود یعنی تربیت معلم برگردد.

وی افزود: در همین راستا در اردیبهشت ۱۴۰۳ برای اولین بار کنکور تربیت معلم برگزار می‌شود تا بر این اساس گزینش و انتخاب معلم ما اختصاصی شود.

صحرایی خاطرنشان کرد: آیین‌نامه برگزاری این کنکور در ستاد ملی تعلیم و تربیت نیز به تصویب رسیده است.

در ادامه این جلسه که با حضور غلامعلی حداد عادل، میثم لطیفی، عبدالحسین خسرو پناه و نمایندگانی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری، سازمان برنامه‌ و بودجه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه فرهنگیان و…برگزار شد، مسائل مختلفی در حوزه دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار‌ گرفت.

اگر  از شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان اطلاعی ندارید و یا میخواهید اطلاعات جامعی در این مورد داشته باشید، با توجه به اینکه شرایط تحصیلی این دانشگاه خاص می باشد، می توانید مطلب شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن