اطلاعیه نحوه پذیرش و زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳

اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش و زمان ثبت نام در رشته‌ های تحصیلی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش بر اساس مصوبه جلسه ۸۷۹ به تاریخ ۱۰۴۲/۰۱/۲۲شورای عالی انقلاب فرهنگی «سیاست‌ها و ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان»، پذیرش برای رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی در سال ۱۴۰۳ از طریق آزمون اختصاصی انجام خواهد شد. لذا متقاضیانی که مایل به ثبت‌نام در این رشته‌ها هستند، لازم است هم‌زمان با شروع ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

فرآیند پذیرش دانشگاه فرهنگیان همزمان با نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

تاکید می‌شود با توجه به اینکه فرایند پذیرش در این رشته‌ها منحصراً هم‌زمان با ثبت نام و برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) انجام خواهد شد، داوطلبان توجه داشته باشند باید در مهلت مقرر در همان سامانۀ ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول)، ثبت‌نام نمایند.

آزمون برای همه متقاضیان (اعم از متقاضیان نوبت اول آزمون سراسری و متقاضیان رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجائی) در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۰۶ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن