ابلاغ تعرفه‌های مصوب مربوط به خدمات امور دانشجویان

هیات وزیران تعرفه های مربوط به خدمات سازمان امور دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۲ را تصویب کرد و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه بودجه کشور برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ به پیشنهاد شماره ۷۴۳۳۷/و مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد اصل یکصد و سی هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تعرفه‌های مربوط به خدمات سازمان امور دانشجویان کشور را تصویب کرد و به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان برنامه بودجه کشور برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

تعرفه‌های مربوط به خدمات سازمان امور دانشجویان، موضوع طبقه‌بندی شماره (۱۴۰۱۵۹) جدول شماره (۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر و دفتر هیأت دولت است، تعیین می‌شود.

در این مصوبه آمده است، درآمدهای سازمان امور دانشجویان کشور به حساب خزانه واریز و در بخش درآمد بودجه کل کشور منظور می‌شود.

این تصویب نامه از تاریخ ابلاغ لازم‌الاجرا است.

هزینه خدمات امور دانشجویی

تعرفه خدمات امور دانشجویی 1402- خدمات آموزشی - آموزش رایگانتعرفه خدمات امور دانشجویی 1402- ترزشیابی مدرک تحصیلیتعرفه خدمات امور دانشجویی- 1402 - ثبت نام در آزمون زبان خارجی و اعزام به خارج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن