راه‌ اندازی بانک جامع فارغ‌ التحصیلان در دانشگاه فنی‌ و‌ حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ما در حوزه فارغ‌ التحصیلان خودمان در حال راه‌ اندازی بانک جامع فارغ‌ التحصیلان هستیم، در این زمینه روسای دانشکده‌ های استانی کار را شروع کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در گفتگو با عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، وی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در دوره جدید وزارت علوم طراحی شده است، بحث بورس‌های مشترک با صنایع و کارخانه‌جات است که ما هم در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای این کار را شروع کردیم، امسال سال اشتغال است و یک هدف ۲۰ هزار نفری برای اشتغال فارغ‌التحصیلان در نظر گرفته‌ایم.

هدف از  راه‌اندازی بانک جامع فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای

وی افزود:‌ ما در حوزه فارغ‌التحصیلان خودمان در حال راه‌اندازی بانک جامع فارغ‌التحصیلان هستیم و روسای دانشکده‌های استانی کار را شروع کرده‌اند، تمام تلاش بر این است  تا دانشجویی که الان در دانشگاه ما مشغول به تحصیل است، از همین حالا در صنعت مربوط به رشته خودشان جانشین شوند و بعد از فارغ‌التحصیلی در آنجا مشغول به کار شوند و از الان بدانند درسشان که تمام شد، می‌توانند به صنعت مربوط برسند.

خسرویان خاطرنشان کرد: پیگیری این فرایند با مدیر کنسرسیوم اشتغال است و مراسم رسمی افتتاح کنسرسیوم اشتغال به زودی در استان‌ها با حضور برند‌های صنعتی جانشینی فارغ‌التحصیلان  برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن