پذیرفته شدگان بورس دانش با حفظ پویایی می‌توانند در تمام مقاطع تحصیلی بورسیه شوند

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان گفت: امکان دریافت بورسیه دانش در تمام مقاطع تحصیلی دانشجو به شرطی فراهم است که وی در طول تحصیل پویایی خود را حفظ کند.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، همایش داوران مصاحبه بورس دانش، صنعت و مشاغل «سایپا » با حضور دکتر محمد محمدی مسعودی مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان برگزار شد.

هدف از بورس دانش و صنعت و مشاغل

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان در این همایش در خصوص بورس دانش و صنعت و مشاغل گفت: هدف از بورس دانش، تشویق و هدایت استعدادهای برتر نظام آموزش و پرورش کشور برای ورود به رشته های دارای اولویت در حوزه های علوم پایه، علوم انسانی، فنی و مهندسی، سلامت و هنر است.

مزایای بورس دانش

وی ادامه داد: از مزایای بورس دانش می توانیم به پرداخت مقرری ماهیانه ۵ میلیون تومان به مدت ۴ سال به دانشجو اشاره کنیم.

دکتر مسعودی تصریح کرد: بر اساس آیین نامه بورس امکان دریافت بورسیه دانش در تمام مقاطع تحصیلی دانشجو، اگر پویایی خود را حفظ کند فراهم است و در مقاطع تحصیلی بعدی خود نیز  می‌توانند از بورس دانش استفاده کنند.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان با بیان اینکه در مجموع ۲۹ تیم برای مصاحبه بورس دانش به دانشگاه ها اعزام خواهد شد؛ اظهار کرد: هدف ما این است که از طریق بورس دانش بتوانیم بخشی از نیروهای نخبه و مستعد را به سمت علوم بنیادی و پایه سوق دهیم، بنابراین در مجموع ۲۹ تیم به دانشگاه ها اعزام خواهند شد تا به بررسی داوطلبان بورس دانش بپردازند تا در نهایت افرادی که استحقاق دریافت این بورس را  دارند بتوانند از آن بهره مند شوند.

دکتر مسعودی در خصوص بورس صنعت و مشاغل« سایپا» گفت: گروه صنعتی سایپا بنا دارد بهترین ها را از طریق کنکور جذب نماید.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان با بیان اینکه  ۹ تیم به صورت یکپارچه در شرکت سایپا یدک به عنوان مصاحبه کننده حضور خواهند داشت؛ خاطر نشان کرد: امیدواریم صنایع بتوانند از این ظرفیت ایجاد شده در نظام آموزش عالی بهره کافی را ببرند و نیروی مورد نیاز خود را از بین بهترین های کنکور تامین کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن