پذیرش ۱۴۵ دانشجوی بورسیه صنعتی در دانشگاه شهید بهشتی

رئیس دانشگاه شهید بهشتی از پذیرش ۱۴۵ دانشجوی بورسیه صنعتی در مقطع کارشناسی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر در گفتگو با دکتر سید محمودرضا آقا میری، وی با اشاره به پذیرش دانشجوی بورسیه صنعتی در سال تحصیلی جدید گفت: در سال تحصیلی جدید در راستای تربیت دانشجویان نخبه مورد نیاز واحدهای اقتصادی از طریق آزمون سراسری، دانشجوی بورسیه صنعتی در رشته های مختلف پذیرش خواهیم کرد.

پذیرش بورسیه های صنعتی در مقطع کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی

وی ادامه داد: در این راستا بر مبنای اعلام نیاز صنایع مختلف از رشته‌های تحصیلی فعال در دانشگاه شهید بهشتی، ۱۴۵ دانشجو مطابق آئین نامه «شیوه‌نامه اجرای آزمایشی توسعه بکارگیری دانشجویان مستعد تحصیلی در واحدهای اقتصادی کشور (طرح بورسیه صنعتی)» به عنوان دانشجوی بورسیه صنعتی پذیرش خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: سازمان سنجش آموزش کشور ۳ برابر ظرفیت دانشجو برای بورسیه صنعتی به دانشگاه معرفی خواهد کرد و از بین آنها ۱۴۵ نفر در مقطع کارشناسی توسط صنعت پذیرش شده و در دانشگاه تحصیل خواهند کرد.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: در حال حاضر پذیرش بورسیه های صنعتی در مقطع کارشناسی دانشگاه صورت می گیرد.

وی با اشاره به اجرای آموزش های مهارتی در دانشگاه شهید بهشتی گفت: پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی چون قبلا وابسته به صنعت آب و برق بوده است ما سعی کردیم همان را حفظ کنیم، لذا رشته های فنی ما غیر از رشته های کامپیوتر و برق که در ولنجک است، مابقی مانند عمران، مکانیک، صنایع و انرژی تقریبا رشته های کاربردی و مهارت محور هستند که حفظ شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن