اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام مجدد در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دوره های‌ کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام تاریخ ثبت نام مجدد در رشته‌ های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» و بدون آزمون دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۳به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» صورت می‌گیرد، می‌رساند در صورتی که در زمان مقرر (از تاریخ  ۱۴۰۲/۰۳/۲۸لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۰۷) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در مجموعه‌های ثبت نامی زیر از روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱تا روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است)، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این مجموعه‌ها اقدام نمایند.

مجموعه‌های ثبت نامی پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ عبارتند از:

۱۰۲ (مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار)، ۱۰۴ (مهندسی بهداشت محیط)، ۱۰۵ (ساخت پروتزهای دندانی)، ۱۱۲ (مدارک پزشکی)، ۱۱۳ (هوشبری)، ۲۰۲ (ایمنی صنعتی)، ۲۰۴ (برق)، ۲۰۷ (صنایع چوب و مبلمان)، ۲۰۸ (صنایع شیمیایی)، ۲۱۰ (کامپیوتر)، ۲۱۱ (مواد)، ۲۱۳ (معدن)، ۲۱۵ (مکانیک)، ۲۱۶ (عمران و معماری)، ۲۱۸ (صنایع نساجی)، ۲۳۳ (ناوبری)، ۳۰۱ (مهندسی آبیاری و منابع طبیعی)، ۳۰۶ (علوم دامی)، ۳۰۷ (زراعت و باغبانی)، ۳۰۹ (شیلات)،  ۳۱۱ (علوم و صنایع غذایی)، ۴۰۱ (آمار)، ۵۰۴ (زبان انگلیسی)، ۵۱۱ (باستان شناسی)، ۵۱۲ (علوم ورزشی)، ۵۱۳ (تربیت معلم قرآن کریم)، ۵۱۴ (حسابداری)، ۵۱۶ (علوم انتظامی – ویژه برادران)، ۵۱۸ (مدیریت)، ۵۱۹ (حقوق)، ۶۰۱ (طراحی و دوخت پوشاک)، ۶۰۲ (صنایع دستی)، ۶۰۳ (مرمت و احیای بناهای تاریخی)، ۶۰۴ (نوازندگی ساز ایرانی) و ۶۰۵ (هنرهای تجسمی)

ضمناً متقاضیانی که قبلاً در پذیرش رشته‌های بدون آزمون فوق ثبت نام نموده اند، درصورت تمایل در بازۀ  زمانی سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱تا روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون ۱۴۰۲:

علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته باید ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه؛ در صورتی که شرایط مذکور را دارند، می‌توانند منحصراً در یک مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته) متقاضی شوند. لازم به توضیح است پذیرش در مجموعه‌های ثبت نامی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

برای ثبت‌نام باید اقدام‌های زیر انجام گیرد:

۱- مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته.
۲- ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۲/۰۵/۳۱تا ۱۴۰۲/۰۶/۰۳).
۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز یرای ثبت‌نام.
۴- خرید کارت اعتباری ثبت نام و پرداخت مبلغ ۱/۶۰۰/۰۰۰ (یک میلیون  و  ششصد هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون.
یادآوری ۱: چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشید، لازم است علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۳۶۰/۰۰۰ (سیصد و شصت هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام نمایید.
یادآوری ۲: با توجه به اینکه مقرر شد در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به متقاضیان ارائه شود، مبلغ ۳۰/۰۰۰ (سی هزار) ریال به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه دریافت می‌شود.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی:

به متقاضیان توصیه می‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس براساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اطلاعات لازم را در برنامه نرم‌افزاری (اینترنتی) ثبت‌نام وارد نمایند.
ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته دقت نمایند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در صورت پذیرفته شدن در آزمون، مطابق مقررات و ضوابط رفتار خواهد شد.

نحوه ارتباط با سازمان سنجش آموزش کشور

در صورت لزوم می‌توانید سؤال یا سؤالات خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org، ارسال و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن