اطلاعیه اعلام تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ میرساند، آزمون متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ در مراکز استان و برخی شهرستانها به شرح جدول شماره ۱  برگزار میشود.
لازم به ذکر است برای پذیرش دانشجو در مجموعه های ثبت نامی: ۱۰۲ (مهندسی بهداشت حرفهای و ایمنی کار)، ۱۰۴(مهندسی بهداشت محیط)، ۱۰۵ (ساخت پروتزهای دندانی)، ۱۱۲ (مدارک پزشکی)، ۱۱۳ (هوشبری)، ۲۰۲ (ایمنی صنعتی)، ۲۰۴ (برق)، ۲۰۷ (صنایع چوب و مبلمان)، ۲۰۸ (صنایع شیمیایی)، ۲۱۰ (کامپیوتر)، ۲۱۱(مواد)، ۲۱۳ (معدن)، ۲۱۵ (مکانیک)، ۲۱۶ (عمران و معماری)، ۲۱۸ (صنایع نساجی)، ۲۳۳ (ناوبری)، ۳۰۱ (مهندسی آبیاری و منابع طبیعی)، ۳۰۶ (علوم دامی)، ۳۰۷ (زراعت و باغبانی)، ۳۰۹ (شیلات)، ۳۱۱ (علوم و صنایع غذایی)، ۴۰۱ (آمار)، ۵۰۴ (زبان انگلیسی)،
۵۱۱ (باستان شناسی)، ۵۱۲ (علوم ورزشی)، ۵۱۳ (تربیت معلم قرآن کریم)، ۵۱۴ (حسابداری)، ۵۱۶ (علوم انتظامی – ویژه برادران)، ۵۱۸ (مدیریت)، ۵۱۹ (حقوق)، ۶۰۱ (طراحی و دوخت پوشاک)، ۶۰۲ (صنایع دستی)،۶۰۳ (مرمت و احیای بناهای تاریخی)، ۶۰۴ (نوازندگی ساز ایرانی)، ۶۰۵ (هنرهای تجسمی)، آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت میگیرد. لذا برای متقاضیانی که در این مجموعه ها، ثبت نام و انتخاب رشته نموده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.
تذکر مهم ۱: متقاضیان گزینش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) میتوانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدر شته محلهای انتخابی خود از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

تذکر مهم ۲: متقاضیانی که در زمان مقرر (۱۴۰۲/۳/۲۸ لغایت ۱۴۰۲/۴/۴) موفق به ثبت نام نشده اند، در صورت تمایل میتوانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام به تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳ نسبت به ثبت نام در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳ اقدام نمایند.

الف- نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

برگ راهنما برای متقاضیان مجموعه های ثبت نامی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار میگیرد تا متقاضیان شرکت در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و کد ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است. لذا متقاضیان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

یادآوری های مهم:

۱- چنانچه متقاضیان به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمیشوند، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سیستم پاسخگویی به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

۲- لازم به یادآوری است متقاضیان ثبت نام کننده در رشته های با آزمون لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳) با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و در صورت لزوم ویرایش آن‌ها (از جمله معدل کل مقطع کاردانی) و کد رشته محل های انتخابی خود با توجه به توضیحات این اطلاعیه و برگ راهنمای شرکت در آزمون در صورت نیاز اقدام نمایند.

ب- نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون:

نشانی و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون همه متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند ۳۱ تقاضانامه ثبت نام مشخص کرده اند، به شرح جدول شماره ۲ مندرج در ذیل این اطلاعیه است.

ج- در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۳-۱- با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای داوطلبان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۲،۱، ۴، ۵ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایید. چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای، ۱۲.۱۰، ۱۳، ۱۶،۱۴، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ به ترتیب شامل کد و عنوان رشته تحصیلی، موسسه محل اخذ مدرک، سال و ماه اخذ مدرک، معدل فارغ التحصیلی، وضعیت اشتغال (کارمندی)، استان بومی، علاقه مندی به گزینش در رشته های غیرانتفاعی و کد و عنوان محلهای انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند. در صورتی که نسبت به بندهای ۳ و ۹ (جنس و معلولیت – شدت معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودند، ضروری است در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره ۲) مراجعه نمایند. سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام در نظر گرفته شده و به تقاضاهای مربوط به تغییر رشته امتحانی، زبان امتحانی و حوزه امتحانی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳-۲- چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت نامی (بند ۸) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای آنان اعمال شود، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست. ضمناً تأکید میشود متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته است، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۵ به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی برای این دسته از داوطلبان اعمال میشود در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.
۳-۳- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر بودن عکس، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و… است، ضرورت دارد در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره ۲ مندرج در ذیل این اطلاعیه) مراجعه و موضوع را دنبال نمایند تا مشکل برطرف شود.
۳-۴- آن دسته از متقاضیانی که هم اکنون علاقه مند به گزینش در رشته های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی هستند، لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، پس از اطمینان از پذیرش این موسسات در رشته امتحانی خود با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری به وسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با پرداخت مبلغ ۳۶۰/۰۰۰ (سیصد و شصت هزار) ریال به عنوان وجه اعلام علاقمندی اقدام نموده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج نمایند و سپس با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات نسبت به انتخاب کد رشته محلهای مورد علاقه خود اقدام نمایند.

یادآوری: همه متقاضیان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون لازم است از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی درگاه این سازمان قرار داده خواهد شد، پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

قابل توجه همه متقاضیان:
متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و رشته‌های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی لازم است با توجه به تاریخهای اعلام شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته های تحصیلی و اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۵/۳ که هم اکنون در درگاه اطلاع رسانی سازمان قابل دسترسی و مشاهده است و همچنین اطلاعیه اصلاحی دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ در درگاه اطلاع رسانی مذکور قرار خواهد گرفت، نسبت به ویرایش کد رشته محلهای انتخابی خود اقدام نمایند.

د– موارد مهم قابل توجه متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.
۲- د ربهای ورودی حوزههای امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه) بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) آغاز میشود. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن دربهای ورودی به محوطه و یا سالنهای امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.
۳- هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند.
۵- لازم به تاکید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون های سراسری که بخشی از آن در بند «و» آمده است، موجب محرومیت از گزینش در آزمون میشود.
۶- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با متقاضیان متخلّف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
۷- متقاضیان علاقه مند به گزینش در رشته های با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، لازم است برای اطلاع از تاریخ و نحوه انتخاب رشته، در دهه دوم شهریور ماه به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.
۸- متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آن‌ها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند. بدیهی است درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

ه – اصلاحات و تغییرات دفترچه راهنمای ثبت نام و اعلام رشته های جدید:

برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی رشته های جدید و یا اصلاحاتی در رشته‌ها پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته این آزمون به این سازمان اعلام نموده اند. لازم است همه متقاضیان رشته های با آزمون یا با سوابق تحصیلی نسبت به مطالعه آن اقدام نموده و در صورت تمایل از تاریخ ۱۴۰۲/۵/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۶/۳ نسبت به انجام ویرایش در رشته محلهای انتخابی خود اقدام نمایند.

و – قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری

ماده ۵- تخلفات و جرایم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون شود یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
۱- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
۲- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سؤال برای تخلف در آزمون.
۳- ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج- استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه دار.
د- کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون برای پاسخ به سؤالات.
ه- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آن‌ها.
و- هرگونه تغییر غیرمجاز سؤالات، اوراق و پاسخنامه های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز- افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح- خرید یا فروش سؤالات آزمون یا پاسخ آن‌ها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سؤالات یا پاسخ آن‌ها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده ۶- هیأتهای رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:
الف- درمورد مشمولان بند (الف) (ماده۵): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذی ربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب- در مورد مشمولان بند (ب) یا بند (ج) (ماده۵): محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال بعد.
تبصره- آرای هیأتهای بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) (ماده۶) این قانون قابل تجدید نظر خواهی در هیأت تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات در آزمون ها است.
ماده ۷- در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه)، (و)،( ز) و (ح) ماده (۵) هیأت های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال تا یک میلیارد)( ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی مینمایند.
ماده ۸– ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (۵) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد، موجب تشدید مجازات میشود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم میشود. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرایم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب است.
ماده ۹- رسیدگی در هیأتهای رسیدگی به تخلفات در آزمون ها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی در هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأتهای انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (۶) و (۷) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم میشود.
ماده ۱۰- در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) (ماده۶)، هیات رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، قبولی وی در آزمون را ابطال مینماید. در این صورت مؤسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هرگونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود، و چنانچه گواهی فارغ التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی هستند.
ماده ۱۱- چنانچه با بررسیهای فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلب و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل‌ عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته باشد، با تأیید هیأتهای بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل میآید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی است.
ماده ۱۲- هر مؤسسه یا آموزشگاه علمی و آموزشی که برای افزایش آمادگی داوطلبان شرکت در آزمونهای مورد بحث این قانون فعالیت میکند، چنانچه در تخلفات ماده (۵) مشارکت داشته باشد، مجوز تأسیس آن لغو میشود و مدیران مسئول آن‌ها، علاوه بر محرومیت دائمی از تأسیس و اداره این گونه مراکز، به مجازات های پیش بینی شده در این قانون و سایر قوانین محکوم میشوند، و چنانچه مؤسسه یا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مدیران مسئول آن‌ها حداکثر مجازات مندرج در ماده (۶) است.
تبصره- در مورد آموزشگاه هایی که فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانونی ذیربط مدعی العلوم نیز میتواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پیگیری تخلفات آنان اقدام نماید.

ز – نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و کشور:

داوطلبان میتوانند سؤال یا درخواستهای مرتبط با این سازمان را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی: https://request.sanjesh.org ارسال نمایند. ضمناً داوطلبان در صورت لزوم میتوانند سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن