اعلام زمان و محل برگزاری آزمون طراحی رشته‌های گروه آزمایشی هنر کنکور سراسری ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام زمان و محل برگزاری آزمون طراحی رشته‌های تحصیلی نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی­ پارچه، طراحی­ لباس، طراحی­ صنعتی و کتابت و نگارگری در گروه آزمایشی هنر آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش، پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۶، بدین وسیله توجه داوطلبان مجموعه رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر شامل رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی پارچه، طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ را که دارای آزمون طراحی هستند، به نکات زیر جلب مینماید:
۱- آزمون برای همه داوطلبان در روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ در ۱۱ شهر به شرح جدول شماره ۱ برگزار خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، گرافیک، طراحی پارچه و طراحی لباس نوبت صبح جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ساعت ۸:۰۰ صبح و آزمون رشته‌های طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری بعدازظهر روز جمعه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر شروع خواهد شد. داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
۲- کارت شرکت در آزمون داوطلبان این رشته‌ها از روز چهار شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ لغایت پنج شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل پرینت خواهد بود داوطلبان در صورت مشاهده مغایرت و یا اشکال در کارت شرکت در آزمون میتوانند در روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به نماینده رفع نقص این سازمان مستقر در واحدهای رفع نقص کارت شرکت در آزمون مندرج در جدول شماره ۲ ذیل مراجعه نمایند.
۳- افرادی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۱۹) موفق به اعلام علاقه مندی برای شرکت در آزمون طراحی رشته‌های فوق نشده‌اند هیچ اقدامی در این مرحله برای آنان انجام نخواهد شد.

محل برگزاری آزمون گروه های هنر کنکور سراسری 1402 با ت.جه به محل اقامت

محل تشکیل واحد رفع نقص کارت شرکت در آزمون گروه هنر کنکور سراسری 1402

ضمناً آدرس موسسه محل برگزاری آزمون متقاضیان در کارت شرکت در آزمون آنان مشخص و درج شده است.

در خاتمه اضافه می نماید که متقاضیان درصورت لزوم میتوانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ همه روزه صبح از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن