درهای دانشگاه علم و صنعت به روی داوطلبان کنکور باز می‌شود

جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته‌ ها، آینده شغلی و تجربه‌ های اساتید دانشگاه‌ ها به روی عموم باز می‌ شود.

به گزارش ایسنا،  جشنواره روز باز ۱۴۰۲ با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه با رشته‌ها، آینده شغلی و تجربه‌های اساتید دانشگاه‌ها از روز شنبه ۳۱ تیر تا سه‌شنبه ۳ مرداد ماه جاری در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

همایش های مجازی در جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت

در این برنامه ۴ روزه علاقه‌مندان ورود به دانشگاه علم و صنعت ایران می‌توانند مطابق جدول تنظیم شده که اعلام خواهد شد به صورت مجازی در همایش‌های دانشکده‌ای حاضر و با رشته‌ها، آینده شغلی و تجربه‌های اساتید دانشگاه‌ها آشنا شوند.

لینک شرکت در جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت

لینک شرکت در جشنواره روز باز دانشگاه علم و صنعت https://meetingvc.iust.ac.ir/openday است.

همایش «روز باز»، برنامه‌ای است که از سال‌ها قبل، با هدف آشناسازی داوطلبان کنکور پذیرفته شده در مرحله اول آزمون سراسری با رشته-گرایش‌های موجود دانشگاه علم و صنعت ایران و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، فضاهای دانشگاهی و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و… کمک به انتخاب رشته آنان برگزار می‌شود.

در این مراسم بازدیدکنندگان در قالب تورهای تخصصی از نزدیک با دانشکده‌ها و امکانات موجود در آن از قبیل آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سایت‌های کامپیوتری، کتابخانه و… آشنا می‌شوند و از توضیحات اساتید و کارشناسان رشته‌های موجود در آن دانشکده، اطلاعات کاملی دریافت خواهند نمود.

هرساله دانشگاه علم و صنعت ایران تسهیلات و امکاناتی را در اختیار رتبه‌های برتر کنکور سراسری قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن