فردا آخرین مهلت اعلام علاقه‌ مندی به شرکت در آزمون عملی کنکور ۱۴۰۲

سرپرست معاونت امور آزمون‌ های سازمان سنجش گفت: مهلت اعلام علاقه‌ مندی به شرکت در آزمون عملی رشته‌ های هنر، علوم ورزشی و آموزش تربیت‌ بدنی نوبت دوم کنکور سال ۱۴۰۲ فردا ۱۹ تیرماه پایان می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به رشته‌های پذیرش با آزمون مندرج در اطلاعیه مربوطه به منظور شرکت در آزمون عملی، باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی اعلام شده از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون عملی کنکور ۱۴۰۲

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان هر یک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت‌بدنی نیز باید نسبت به انتخاب مورد مربوط از طریق سامانه آزمون سراسری اقدام کنند و آزمون عملی رشته مذکور از ۲۸ تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد: داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازهٔ زمانی اعلام شده و اعلام علاقه‌مندی به این رشته اقدام کرده و در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی یا علوم تجربی در نوبت اول یا در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ حاضر بوده باشند.

صدر از داوطلبان علاقه‌مند خواست به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه منتشر شده در ۱۲ تیرماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن