مهلت ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۲ تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی تا ۷ تیر ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایزی تست، به نقل از سایت سازمان سنجش: پیرو اطلاعیه‌ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۸به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۰۴/۰۴) برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۷نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود در آزمون مذکور اقدام نمایند.
ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌ نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌ نامی و کد رشته‌ محل‌ های انتخابی خود اقدام نمایند.

تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

 تاکنون بیش از ۳۵ هزار داوطلب در دوره‌ های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

نحوه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه نام نویسی داوطلبان گفت: همه متقاضیان، اعم از این که پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و اطلاعیه مندرج در سایت این سازمان، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون مذکور ثبت‌ نام و انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان رشته‌ های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی لازم است برای پذیرش در رشته‌ های مذکور در درگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش ثبت‌ نام کنند، اما علاقه‌ مندان به پذیرش در رشته‌ های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی، باید به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.

زمان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

پورعباس در خاتمه گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۲ برای آن دسته از مجموعه‌ های ثبت‌ نامی که پذیرش آن‌ ها با آزمون است در روز جمعه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن