تمدید زمان ثبت نام نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه خبر داد؛

ثبت‌ نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۳ تا دهم مرداد تمدید شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ که از ۱۲ تیرماه آغاز شده بود، تا روز چهارشنبه ۱۰ مرداد تمدید شد.

متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند. تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

لازم به ذکر است تاریخ فوق به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.

زمان ثبت درخواست مهمانی و نقل و انتقال دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، مهران صلواتی مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت‌نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت‌نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: برای اطلاع‌رسانی به موقع به دانشجویان متقاضی نقل و انتقال، سامانه پیامکی منادا راه‌اندازی شده و تمامی مراحل گردش کار در سامانه منادا، از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد. متقاضیان نقل و انتقال دانشجویی پس از ثبت درخواست، با دریافت پیامک از تمامی فرآیندهای نقل و انتقالات خود در سامانه منادا مطلع می‌شوند.

مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: متقاضیان میهمانی و انتقالی می توانند با مراجعه به سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir و با مطالعه آیین نامه نقل و انتقالات، درخواست خود را ثبت کنند.

قوانین مربوط به ثبت درخواست نقل و انتقال در دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد تاکید کرده است؛ تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان پذیر خواهد بود و پس از آن صرفا در زمان مقرر با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد درخواست وجود خواهد داشت.

همچنین ثبت درخواست در سامانه هیچگونه حقی برای متقاضی میهمانی و انتقال ایجاد نمی کند و تصمیم نهایی پس از بررسی مدارک و مستندات بارگذاری شده و احراز شرایط آیین نامه توسط مراجع مربوط خواهد بود.

پس از اتمام زمان ثبت درخواست میهمانی و انتقال، امکان ویرایش درخواست (ضابطه و تبصره انتخابی، واحد مقصد) در سامانه وجود ندارد. همچنین برای آن دسته از دانشجویانی که درخواست آنان مورد موافقت قرار نگرفته است، ثبت درخواست جدید مشروط به ثبت انصراف از درخواست قبلی میسر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن