آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه‌ها به زودی ابلاغ می‌شود

مدیرکل دانشجویان داخل وزارت علوم:

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها به زودی ابلاغ می شود، گفت: امیدوارم مهرماه سال جاری، بدون هیچ گونه دغدغه خدمات رفاهی، دانشجویی برای همه دانشجویان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر ابوالفضل دانشور در نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار  کرد: در نشست مدیران امور دانشجویی به مسئله الگوی تامین مالی تغذیه دانشجویی دانشگاه ها که یکی از دغدغه های اصلی دانشگاه محسوب می‌شود ، به صورت ویژه خواهیم پرداخت.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزاری این نشست را به عنوان نخستین نشست سراسری عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون نسبت به مدیران دانشجویی که در خط مقدم ارائه خدمت به دانشجویان هستند، غفلت صورت گرفته بود و امیدوارم این نشست سرآغاز خوبی برای تداوم تعامل گسترده و هدفمند در راستای حل مشکلات دانشجویان باشد.

ارائه آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد در نشست مدیران دانشجویی

این مقام مسئول افزود: تغذیه سالم دانشجویی مبتنی بر طب سنتی اسلامی ایرانی، ظرفیت سازی جدید در سراهای دانشجویی، کانون های کار بنیان با شعار هر خوابگاه یک کارگاه، ارائه آیین نامه انتخاب دانشجویان سرآمد دانشگاه ها که به زودی ابلاغ خواهد شد، ارائه طرح های صندوق رفاه دانشجویی، معرفی سامانه صندوق رفاه، شوراهای صنفی رفاهی ارائه طرح های صندوق رفاه دانشجویی، معرفی سامانه صندوق رفاه، شوراهای صنفی رفاهی دانشجویی، شورای تخصصی دانشجویی موانع و چالش ها، ارایه سامانه همیار دانشجو از مباحث عمده نشست مدیران دانشجویی است.

وی افزود: در نشست دو روزه با حضور صاحبنظران و کارشناسان، مسائل یاد شده به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد و امیدوارم به راهکارهای مناسب با توجه به هم افزایی و هم فکری که با حضور مدیران امور دانشجویی صورت خواهد گرفت ، دست یابیم.

مدیرکل دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در پایان ابراز امیدواری کرد: این برنامه با اهداف بلندی که در راستای کاهش دغدغه های دانشجویی دارد، به همه اهداف خود نائل آید و امیدوارم مهرماه سال جاری، سال تحصیلی بدون هیچ گونه دغدغه خدمات رفاهی ،دانشجویی برای همه دانشجویان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن