برگزاری طرح کارورزی ملی رایان در بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان با همکاری نهادهای عمومی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات طرح کارورزی ملی رایان را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، حوزه تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئله تحول دیجیتال یکی از راهبردی‌ترین ابعاد تحول گرایی است که حال و آینده کشور از آن متاثر است.

اهداف برگزاری طرح کارورزی رایان توسط بنیاد ملی نخبگان

بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از نخبگان و بهرهمندی از ظرفیت ایشان در حل مسائل راهبردی ملّی با همکاری نهادهای عمومی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات «طرح کارورزی ملی رایان» را برگزار می‌کند.

طرح کارورزی ملی رایان برای کسانی که روحیه تحول گرایی و دغدغه توسعه دیجیتال کشور را دارند، فرصت مناسبی جهت مواجهه با چالش‌های واقعی و مسائل راهبردی عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

طرح کارورزی رایان

رایان یک دوره حرفه‌ای کاری تمام وقت است که بین ۱۲ الی ۲۲ ماه به طول خواهد انجامید. این طرح از مراحل مختلفی تشکیل شده است و برگزیدگان طرح در هر مرحله، به انجام پروژه در بخش‌های مختلف پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور خواهند پرداخت.

نخبگانی که سابقه کاری حرفه‌ای متناسب را داشته باشند، پس از گذراندن مراحل ارزیابی، برای حضور در دوره برگزیده خواهند شد. متقاضیان در طول مدت کارورزی و انجام پروژه، علاوه بر تجربه کاری، از راهنمایی و مشاوره صاحب‌نظران و خبرگان حوزه دیجیتال در کشور و هم‌چنین مجموعه‌ای از بسته‌های آموزشی عمومی و تخصصی بهره‌مند خواهند شد.

پذیرفته شدگان در طول این دوره حقوق اشتغال تمام وقت را دریافت خواهند کرد و از سایر مزایا از جمله بیمه عادی و بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن