تمدید زمان ثبت نام آزمون آموزش پرورش ۱۴۰۳ + اصلاحیه دوم دفترچه ثبت نام

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنا بر اعلام سازمان سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «مشاغل آموزگار- دبیر و هنرآموز» سال ۱۴۰۳ به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ و اطلاعیه اصلاحی به تاریخ، ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور (به شرح ذیل) از سوی وزارت آموزش و پرورش، به اطلاع متقاضیان میرساند با توجه به اصلاحات اعلام شده در دو مرحله، مهلت ثبت نام تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تمدید میشود و داوطلبان میتوانند تا تاریخ ذکر شده با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org و با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحیه‌های اول و دوم برای ثبت نام اقدام نمایند.

ضمناً با توجه به اصلاحیه‌های اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شود. بر این اساس، آن دسته از متقاضیانی قبلاً در این آزمون ثبت نام نموده‌اند و یا تا پایان روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ نسبت به ثبت نام اقدام می‌نمایند، می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به ویرایش اطلاعات خود تا روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ اقدام کنند. مهلت زمان ثبت نام اعلام شده (۱۴۰۲/۱۱/۱۵) به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

اصلاحات (سری دوم) دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل «آموزگاری- دبیر و هنرآموز» وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن