آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۴ بهمن ماه

 ثبت نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش ظرفیت خالی مانده در رشته‌های تحصیلی دوره‌ های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گزارش ایزی تست، با توجه به مصوبه سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۲ پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود. لذا ضمن اعلام اطلاعات رشته محل‌های این مرحله به شرح جداول ذیل، به اطلاع داوطلبان می‌رساند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده دانشجو در این مرحله لازم است ضمن مطالعه مندرجات دفترچه راهنمای پذیرش در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۲ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵ و، توضیحات تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در ذیل این اطلاعیه با در نظر داشتن شرایط و ضوابط پذیرش نسبت به ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه حداکثر ۲۰ کدرشته محل از روز شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ تا روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام کنند.

شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱- داشتن مدرک دانش آموختگی مقطع کاردانی فوق دیپلم اعم از پیوسته / نا پیوسته دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب، فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش و یا دریافت آن حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری (۱۴۰۲/۱۱/۳۰)

تبصره: دانشجویان سال آخر دوره کاردانی که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد مجاز به انتخاب کدرشته محل‌های این پذیرش هستند و جهت ثبت معدل کل خود لازم است میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده تا زمان ثبت نام اینترنتی در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور وارد کنند این داوطلبان لازم است کاربرگ شماره ۱۰۳ «کاربرگ تایید معدل» مندرج در انتهای دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ را تکمیل و در صورت قبولی به مرکز آموزشی محل قبولی ارایه کنند.

۲- با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می. شود داوطلبان لازم است به وسیله کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۱/۴۰۰/۰۰۰ یک میلیون و چهارصد هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام و مبلغ ۳۰/۰۰۰ سی هزار ریال هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه نسبت به دریافت کارت اعتباری اقدام کنند.

۳- به داوطلبان توصیه میشود اطلاعات ثبت نامی و همچنین کدرشته محلهای انتخابی خود را که یک عدد پنج رقمی است، به ترتیب علاقه در فرم پیش‌نویس نمونه مندرج در ذیل این اطلاعیه درج و سپس به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه تا در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون خطا نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

۴- چنانچه داوطلبان قبلاً در ردیف پذیرفته شدگان نهایی مرحله پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ قرار گرفته باشند در صورت قبولی در این مرحله از پذیرش قبولی قبلی آنان لغو میشود و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و باید در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند. لذا در این خصوص دقت لازم را بعمل آورند.

۵- همه داوطلبان مرد لازم است به هنگام پذیرش در بهمن ماه دانشگاه قبولی قطعی و ثبت نام از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند و ضمن داشتن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ و موارد اصلاحات مندرج در ذیل این اطلاعیه وضعیت نظام وظیفه خود را به طور مشخص در تقاضانامه ثبت نام درج کنند در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

۶- هر داوطلب براساس میزان علاقه مندی خود به رشته‌های تحصیلی و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته‌های تحصیلی که به ترتیب در جداول شماره ۳ ۵ و ۲ دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحات مربوط در این اطلاعیه دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در ذیل این اطلاعیه منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل صنعت کشاورزی مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت کند.

تذکر مهم ۱: داوطلبان لازم است در زمان انتخاب رشته شرایط اختصاصی مربوط به رشته‌های تحصیلی مندرج در جدول شماره (۲) و موارد مربوط به تعریف، شاغل شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی مربوط به مراکز آموزشی مندرج در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و همچنین تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در ذیل این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

تذکر مهم ۲: داوطلبان متقاضی ظرفیت تعهد اشتغال رشته محل‌ها جهت اطلاع از ظرفیت اختصاص یافته و نوع تعهد مرکز آموزشی حین تحصیل و یا پس از آن در رشته محل، انتخابی لازم است به جدول شماره (۱۰) مندرج در قسمت اصلاحات ذیل این اطلاعیه مراجعه نمایند.

۷- در صورت انجام صحیح ثبت نام و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی کد رهگیری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در اختیار وی قرار میگیرد که نشانگر تأیید مراحل طی شده برای دریافت اطلاعات وارد شده توسط داوطلبان است و متقاضی باید کد مذکور را یادداشت و در جایی محفوظ نگهداری کند پیشنهاد میشود از فرم تکمیل شده خود نیز که دارای کد رهگیری است نسخه چاپی (پرینت) تهیه کند.

۸- داوطلبان ضرورت دارد به شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه بعدی این سازمان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این «سازمان و همچنین تغییرات و جداول جدید مربوط به آن در ذیل این اطلاعیه توجه کنند.

موارد لازم برای شروع فرایند ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی

۱- مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش و اطلاعیه بعدی این سازمان در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش علمی کاربردی مهرماه سال ۱۴۰۲ مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان جهت اطلاع از سایر شرایط و ضوابط و جداول مورد نیاز و همچنین اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای مذکور و جداول رشته محل‌های مندرج در ذیل این اطلاعیه

۲- تکمیل پیش‌نویس تقاضانامه ثبت نام

۳- ورود به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت نام

توجه هرگونه تغییری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

 فایل اصلاحات و موارد جدید مربوط به دفترچه کارشناسی حرفه‌ای دانشگاه علمی کابردی بهمن ماه ۱۴۰۲

فایل ملاک عمل رشته محل‌های پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی – کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲

ثبت نام مرحله تمدید پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی- کاربردی بهمن ماه سال ۱۴۰۲

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن