نحوه برگزاری آزمون پایان نیمسال اول دانشجویان دانشگاه پیام نور

نحوه برگزاری آزمون پایان نیمسال اول دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه پیام نور نحوه برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه پیام نور به این شرح اعلام شد:

– آزمون کلیه دروس تخصصی دارای منبع و تاریخ آزمون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد داخل به صورت حضوری در مراکز/ واحدها برگزار خواهد شد.

– آزمون مقطع دکتری به صورت حضوری و توسط مراکز مجری اجرا خواهد شد.

– دروس دارای دانشجوی کمتر یا مساوی ۷ نفر در مقطع کارشناسی و دارای دانشجوی کمتر یا مساوی ۳ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و یا دروس مشترک بین دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد که دارای دانشجوی کمتر یا مساوی ۷ نفر می‌باشد، به صورت استاد محور برگزار می‌شود.

– آزمون دروس بدون منبع در کلیه مقاطع تحصیلی به عهده استاد خواهد بود. در صورتیکه دروس بدون منبع به صورت استانی یا منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده باشد، نحوه برگزاری آزمون با نظر روسای استانی انجام می‌پذیرد.

– آزمون دروس عمومی به صورت آنلاین در سامانه LMS استانی برگزار خواهد شد.

– جهت ورود به سامانه LMS استانی (ریلاین)، نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز عبور: کد ملی ثبت شده در سامانه گلستان به همراه aA می‎ باشد.

– نام کاربری و رمز عبور دانشجویان که در سامانه گلستان فاقد کد ملی می‌باشند (اتباع) نام کاربری شماره دانشجویی و رمز عبور۱۰ تا ۱ و a A می‌باشد.
مثال {۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ aA }

– لازم به ذکر است که آزمون‌های دروس عمومی به صورت مجازی و در سامانه LMS استانی (ریلاین) برگزار خواهد شد و آزمون‌های سایر دروس به صورت حضوری می‌باشد.

– تاریخ و ساعت برگزاری آزمون هر یک از دروس عمومی در سراسر کشور به صورت یکپارچه می‌باشد، لازم به ذکر است تاریخ و ساعت دروس مذکور در کارت آزمون (گزارش ۴۲۸) دانشجو نیز اصلاح گردیده است.

– آزمون دانشجویان مطابق ساعت اعلام شده بر روی کارت آزمون (گزارش ۴۲۸) می‌باشد.

نکته: برگزاری آزمون دانشجویان دارای تغییر محل آزمون در سامانه LMS استانی محل تحصیل دانشجو می‌باشد.

دانشجویان برای راهنمای شرکت در آزمون دروس عمومی در سامانه یکپارچه ریلاین lms  را مطالعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن