ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون کاردانی نا پیوسته ۱۴۰۲دانشگاه آزاد

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو کاردانی ناپیوسته بدون کنکور  ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی  آغاز شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی ناپیوسته مهر ماه۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

آغاز ثبت نام کاردانی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد از ۳۱ مرداد ماه

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، ثبت نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که در مقطع کاردانی ناپیوسته نیمسال اول پذیرش آن‌ها به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

شایان ذکر است، ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی به صورت مجزا از انتخاب رشته، رشته‌های با آزمون سراسری است و بیش از ۹۵ درصد رشته/ محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند، داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن