انتخاب واحد تکمیلی چیست؟

آیا می دانید انتخاب واحد تکمیلی چیست؟ زمان‌ بندی تکمیلی انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه آزاد از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، انتخاب واحد تکمیلی زمان‌بندی مجدد انتخاب واحد است تا همه دانشجویان در این بازه بتوانند انتخاب واحد خود را انجام دهند یا آن را ویرایش کنند و برای این کار لزومی به پرداخت شهریه بیشتر نیست.

انتخاب واحد تکمیلی نیز مانند انتخاب واحد به صورت اینترنتی در سامانه آموزشیار انجام می‌گیرد و دانشجو موظف است در روز و بازه زمانی مشخص شده، با مراجعه به پورتال دانشجویی خود اقدام به انتخاب واحد تکمیلی کند.

دانشجویانی که در روزهای گذشته موفق به انتخاب واحد نشده‌اند نگران نباشند، در این زمان‌بندی می‌توانند انتخاب واحد خود را انجام دهند.

براساس این برنامه زمانبندی تکمیلی انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

جدول برنامه زمانبندی تکمیلی انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است:انتخاب واحد تکمیلی چیست؟ برنامه زمان بنید انتخاب واحد تکمیلی ترم دوم دانشگاه آزاد 1402

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن