دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار-دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش ۱۴۰۳+اصلاحات دفترچه

همزمان با آغاز ثبت نام  آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر شد. به همراه اصلاحیه دفترچه که توسط سازمان سنجش منتشر شده است.

به گزارش ایزی تست، سازمان سنجش همزمان با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳، دفترچه راهنمای نحوه ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار-دبیر و هنرآموز سال ۱۴۰۳ منتشر کرد. لازم به ذکر است که در تاریخ ۱۱ بهمن سازمان سنجش اصلاحیه  دفترچه ثبت نام را نیز منتشر کرد.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام مشاغل آموزگار، دبیر و هنرآموز – سال ۱۴۰۳

 اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش «مشاغل آموزگار – دبیر و هنرآموز» در سال ۱۴۰۳

سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳

 آزمون رشته‌های شغلی آموزگاری در روز جمعه ۱۸ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و آزمون رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون استخدامی رشته مشاغل آموزگار ابتدایی- استثنایی نیز از روز سه شنبه به تاریخ ۱۵ اسفندماه و برای رشته دبیری- هنرآموز از روز سه شنبه به تاریخ ۲۵ اسفندماه برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استانها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی است که در تقاضانامه درج خواهند کرد.

پس از برگزاری امتحان کتبی، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه‌های عمومی، اختصاصی و تخصصی محاسبه خواهد شد براین اساس کسب حداقل پنجاه (٪۵۰) درصد میانگین نمره مکتسبه سه نفر اول با ارزش وزنی چهل (٪۴۰) درصد برای حیطه عمومی و شصت (٪۶۰) درصد برای حیطه‌های اختصاصی و تخصصی در هر شغل- شهرستان سهمیه دستگاه محاسبه و مبنای سایر مراحل معرفی داوطلبان قرار میگیرد.

انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت معرفی همزمان به مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش از بین داوطلبانی که حد نصاب کتبی لازم را کسب کرده‌اند، بر اساس نمره مکتسبه آنان و با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی (آزاد، معلولان، ایثارگران ۲۵درصد، ایثارگران ۵ درصد) به تعداد سه برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل-محل-جنسیت سهمیه و به ترتیب نمرات فضلی مکتسبه صورت میپذیرد. درصورت انجام مرحله تکمیل ظرفیت، ملاک هرگونه اقدام ومعرفی به مراحل بعدی در مرحله تکمیل ظرفیت نیز نمره کتبی داوطلبان در هرشغل- محل و به ترتیب نمرات مکتسبه کتبی آنان خواهد بود.

مراحل ارزیابی تکمیلی شایستگی‌های معلمی و گزینش براساس نمره مکتسبه افراد در امتحان کتبی است و داوطلبان با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی به تعداد سه برابر ظرفیت در هر شغل- محل برای طی مراحل مربوط معرفی خواهند شد.

مرحله اول: بررسی اسناد و مدارک خود اظهاری داوطلب در زمان ثبت نام و بررسی ویژگیهای جسمانی و روانی؛ مدارک و مستندات خود اظهاری داوطلب معرفی شده و ویژگیهای جسمانی و روانی، برابر ضوابط و مقررات مربوط و مفاد این دفترچه، بررسی و در صورت تایید به مرحله ارزیابی تکمیلی معرفی خواهد شد. مرحله دوم: صلاحیت و شایستگیهای معلمی داوطلبانی که اسناد و مدارک خود اظهاری و ویژگیهای جسمانی وروانی آنان، بررسی و مورد تأیید قرار گرفته در مرحله ارزیابی تکمیلی طبق جدول صفحه (۳) دفترچه راهنما از طریق مراکز ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش، مورد سنجش و ارزیابی قرارخواهند گرفت و همزمان فرایند بررسی صلاحیتهای عمومی توسط گزینش انجام خواهد شد.

پذیرش نهایی از بین داوطلبان معرفی شده به وزارت آموزش و پرورش (حداکثر سه برابر) در سقف ظرفیت پذیرش و براساس نتیجه امتحان کتبی با وزن چهل (۴۰) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (۶۰) درصد که درجدول مزبور لحاظ شده و مفاد این دفترچه در اولویت شغل- محل انتخابی در مقایسه با سایر داوطلبان و با رعایت سهمیه قانونی داوطلب وسایر امتیازات مقرر دراین دفترچه، به تعداد یک برابر ظرفیت براساس نمره مکتسبه افراد (نمره کل نهایی بالاتر) صورت خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن