اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌ نام و انتخاب‌ رشته بدون آزمون سراسری ۱۴۰۲

اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌ نام و انتخاب رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بدون آزمون) بهمن ماه سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ ها و مؤسسات آموزش عالی و تمدید مهلت ثبت‌ نام منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، بنابر اعلام سازمان سنجش، پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در مرحله پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی سراسری (بهمن ماه) سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳، ضمن اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته به شرح ذیل، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۱۱/۰۸) برای ثبت‌نام و انتخاب رشته این مرحله از پذیرش سراسری اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که تا روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله اقدام کنند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

لازم به توضیح است آن دسته از داوطلبانی که با شرکت در امتحانات دیماه سال ۱۴۰۲ وزارت آموزش و پرورش موفق به اخذ مدرک دیپلم خود تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰می‌شوند، لازم است معدل موجود (فعلی) خود را در تقاضانامه ثبت‌نام درج نمایند. بدیهی است این سازمان معدل نهایی این داوطلبان را راساً از وزارت آموزش و پرورش اخذ خواهد نمود.

جدول رشته محل‌های جدید و اصلاحات دفترچه راهنمای پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری بهمن ۱۴۰۲ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن