آمار ثبت‌ نام داوطلبان نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش جدیدترین آمار ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از ارائه فرصت دو روزه برای ثبت نام در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ آمار داوطلبان به ۹۵۶ هزار نفر رسید.

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود:  با پایان مهلت ثبت نام بیش از ۹۰۰ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد و با تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ فرصت داشتند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: پس از مهلت مجدد در روزهای ۲۹ و ۳۰ فروردین، تعداد ثبت نام کنندگان در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ به بیش از ۹۵۶ هزار نفر رسید.

سامانه https://my.sanjesh.org/login  ثبت نام کنکور سراسری است که امکان ثبت نام در آن تنها در بازه های زمانی اعلام شده امکان پذیر است.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

آمار ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در مورد آمار تعداد ثبت نام کنکور، از ثبت نام یک میلیون و ۶۰ هزار نفر در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کریمیان ادامه داد: ثبت نام برای شرکت در این نوبت از آزمون، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پس از ایجاد پروفایل و مطالعه دفترچه راهنما برای ثبت نام اقدام کنند. داوطلبان باید ابتدا فرم پیش‌نویس ثبت‌نام و سپس فرم اصلی را تکمیل کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن