جزئیات وام تقسیط شهریه متغیر در سامانه آموزشیار

دانشگاه آزاد امکانی را ایجاد کرده که دانشجویان بتوانند شهریه خود را به صورت قسطی پرداخت کنند، پرداخت قسطی شهریه باعث شده است که فشار مالی دانشجویان کمتر شود.دانشجویان دانشگاه آزاد برای ثبت درخواست وام تقسیط شهریه متغیر در سامانه آموزشیار چه مراحلی را باید طی کنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند به منظور انتخاب واحد و شرکت در کلاس‌ها باید شهریه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند.

در صورتی که دانشجویان شهریه خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند به کلاس‌ها و امکانات آموزشی این دانشگاه دسترسی داشته باشند. با توجه به هزینه بالای شهریه و سختی پرداخت یکباره آن، دانشگاه آزاد امکانی را مهیا کرده است که دانشجویان بتوانند شهریه خود را به صورت قسطی پرداخت کنند.

پرداخت قسطی هزینه شهریه باعث می‌شود که فشار مالی کمتری به دانشجویان و خانواده‌هایشان وارد شود. دانشجویانی که توان مالی پرداخته یکباره شهریه را ندارند می‌توانند از این امکان فراهم شده برای قسط بندی شهریه استفاده کنند. پرداخت قسطی شهریه دانشگاه آزاد باعث می‌شود دانشجویانی که دارای مشکل مالی هستند از تحصیل باز نمانند و بتوانند با خیال راحت به ادامه تحصیل بپردازند.
همچنین پرداخت قسطی شهریه فشار مالی را نیز از روی دانشجویان و خانواده‌هایشان بر می‌دارد. دانشجویان برای پرداخت شهریه باید به سامانه آموزشی آموزشیار مراجعه کنند.

در گام اول برای پرداخت اقساطی شهریه، لازم است دانشجویان وارد سامانه آموزشیار شوند. دانشجویان می‌توانند از طریق کدهایی که از دانشگاه دریافت کرده‌اند به این سامانه وارد شوند. پس از ورود به سامانه آموزشیار، باید به قسمت صندوق رفاه دانشجویی وارد شده و گزینه درخواست پیگیری تسهیلات را انتخاب کنند.

ورود به منوی «صندوق رفاه دانشجویی»
انتخاب زیر منوی «درخواست/پیگیری تسهیلات»
در قسمت لیست درخواست اولیه تسهیلات کلیک بر روی گزینه جدید
قرار دادن موضوع درخواست بر روی گزینه «تسهیلات کوتاه مدت»
کلیک روی گزینه ادامه

نکته ۱: پس از تایید درخواست دانشجویان توسط مسئول صندوق رفاه واحد دانشگاهی، مبلغ وام در تراز مالی آموزشیار اعمال می‌شود. دانشجویان باید دقت کنند که اقساط را فقط از طریق منوی «صندوق رفاه» پرداخت کنند.

نکته ۲: وام سامانه آموزشیار برای درخواست وام کوتاه مدت، بدون ضمانت و کارمزد و بازپرداخت آن در طول ترم است و دانشجو می‌تواند در هر ترم این وام را دریافت کند.

مراحل تقسیط وام شهریه در سامانه آموزشیار

* وام سامانه آموزشیار برای کوتاه مدت، بدون ضمانت و کارمزد است

وام سامانه آموزشیار برای درخواست وام کوتاه مدت، بدون ضمانت و کارمزد است. باز‌پرداخت آن در طول ترم است و دانشجو می‌تواند در هر ترم این وام را دریافت کند.

معمولا این وام برای زمانی است که شما شهریه متغیر رو پرداخت نکردید و مبلغ این وام بر روی شهریه دروس اخذ شده اعمال می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن