راه اندازی طرح توسعه پردیس بین المللی ارس در جلفا

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از راه اندازی طرح توسعه پردیس بین المللی ارس در جلفا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، دکتر احمد نوحه گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران از راه اندازی طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با هدف ارتقای سطح کیفیت آموزشی و پژوهشی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.

تعدادی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه تهران از پردیس بین المللی ارس در جلفا بازدید کردند. در جریان این دیدار دکتر احمد نوحه گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران، دکتر جابر سلطانی مدیر کل طرح های عمرانی و پشتیبانی و همچنین مشاور رئیس دانشگاه تهران در امور عمرانی، دکتر مسعود صدری نسب رییس مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عضو کمسیون دائمی منطقه ۱ پژوهشی کشور ضمن بازدید از طرح جامع پردیس بین المللی ارس در نشستی با هیات رییسه پردیس به بحث و تبادل نظر پیرامون روند پیشرفت این طرح و چگونگی انجام هرچه سریعتر این فرایند پرداختند.

نوحه گر اظهار داشت: با توجه به اینکه حضور پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران و استادان با تجربه و برجسته در این منطقه از میهن عزیز می تواند در ارتقای سطح علمی منطقه تاثیر چشم گیری داشته مقرر شد سرعت امور اجرایی طرح جامع دانشگاهی افزایش داشته باشد.

در این بازدید دکتر زهرا امام جمعه رییس پردیس بین المللی ارس ضمن خوشامدگویی به هیات بازدیدکننده، ابراز خرسندی کرد و روند پیشرفت طرح جامع دانشگاهی را توضیح داد.

طرح جامع پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به متراژ ۱۰ هزار متر مربع و در زمینی به مساحت ۶۷ هزار متر مربع است که مقرر شد در فاز اول ساختمانی با امکانات آموزشی و پژوهشی احداث شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن