برترین‌های کنکور به کدام رشته و دانشگاه علاقه بیشتری دارند؟

اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد و برگزیدگان کنکور ۱۴۰۲، علاقه تحصیلی برای رشته و دانشگاه محل ادامه تحصیل خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، این دختران و پسران چند سالی از تفریح و لذت‌هایی که بقیه داشتند گذشتند، پسران از فوتبال گل کوچیک محلی و دختران از دورهمی‌های دوستانه و فامیلی گذشتند و حالا نامشان در میان رتبه‌های برتر کنکور دیده می‌شود.

خودشان می‌گویند روزانه بیشتر از ۱۰ ساعت درس می‌خواندند و فقط به کنکور فکر می‌کردند.

حالا نتایج کنکور اعلام شده و نام برترین‌های کنکور مشخص شده است و دیگر لذت درونی این جوانان و خانواده‌هایشان قابل توصیف و حتی قابل تصور نیست.

رشته و دانشگاه مور علاقه نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲

این‌ها حتما با هدف درس خواندند و حتما رشته و دانشگاه مورد علاقه‌شان را هم انتخاب کرده‌اند، از این رو با چند نفر از برگزیدگان آزمون سراسری گفت‌وگو کردیم تا بدانیم برگزیدگان کنکور به کدام رشته و دانشگاه علاقه بیشتری دارند.

پرهام مصطفوی رتبه ۱ گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: به امید خدا می‌خواهم در رشته پزشکی دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم.

محمد قانع رتبه ۲ گروه آزمایشی تجربی گفت: رشته پزشکی دانشگاه تهران هدفم بود و همین رشته و دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب می‌کنم.

مسیحا باقری‌تنها رتبه ۲ گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: علاقه زیادی به رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف را دارم.

دانشگاه مورد علاقه نفرات برتر کنکور 1402

آرش قوامی رتبه هفت گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی هم گفت: علاقه زیادی به رشته برق دانشگاه صنعتی شریف دارم و به همین دلیل اولویت اصلی‌ام برای انتخاب رشته مهندسی برق است؛ البته اولویت‌های بعدی‌ام کامپیوتر و مکانیک هست.

علی اکبر افتخاری رتبه ۴ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: بین ادبیات و روانشناسی مانده‌ام ولی به روانشناسی بیشتر علاقه دارم.

احمد رضائی رتبه ۱۰ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: دوست دارم به سمت علاقه‌ام بروم و در رشته‌های علوم‌ اجتماعی، سیاسی یا روانشناسی تحصیل کنم.

محمد بنی‌احمدی رتبه نهم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: با مشورتی که از سوی خانواده و اطرافیان داشتم نظرم بر رشته مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است.

سونیا مرادی رتبه ۹ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: بین ادامه تحصیل در رشته حقوق و رفتن به دانشگاه فرهنگیان انتخاب می‌کنم ولی به حقوق علاقه دارم و باید نظر خانواده‌ام را هم بپرسم.

امیرحسین حبیب زاده رتبه ۸ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی گفت: دوست دارم رشته حقوق دانشگاه تهران را قبول شوم.

پارسا نوروزی منش رتبه هشتم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی گفت: علاقه زیادی به حضور در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریف داریم و به هیچ رشته دیگری فکر نمی‌کنم.

فاطمه هدایتی رتبه ۷ گروه آزمایشی علوم تجربی گفت: علاقه دارم که در رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی ادامه تحصیل دهم.

علیرضا بابائی رتبه ۲ آزمون سراسری ۱۴۰۲ در گروه آزمایشی علوم انسانی نیز گفت: به امید خدا در رشته حقوق دانشگاه تهران انتخاب رشته می‌کنم.

به گزارش فارس، آنچه در میان نظرات برگزیدگان کنکور درباره انتخاب رشته دیده می‌شود ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه‌شان است، مسأله‌ای که مشاوران آموزشی نیز برای انتخاب رشته بهتر به داوطلبان کنکور توصیه‌می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن