زمان اعلام نتایج درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم‌ پزشکی

زمان اعلام نتایج نهایی درخواست انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرآیند «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و رفع نقص توسط دانشجو» از یکم مرداد ماه آغاز شده و دوشنبه ۱۶ مرداد به پایان می‌رسد. با اتمام این بازه، مرحله نهایی انتقال و مهمانی دانشجویان علوم پزشکی یعنی «بررسی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد؛ تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرآیند توسط دانشگاه مبداء و ارسال به دانشگاه مقصد» برای نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد آغاز می‌شود و ۳۱ مرداد به پایان می‌رسد و به این ترتیب دانشجویان متقاضی مهمانی و انتقالی از نتیجه نهایی درخواست خود مطلع می‌شوند.

نخستین مرحله از فرآیند انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور با «ثبت درخواست توسط دانشجویان متقاضی در دانشگاه مبدأ و بارگذاری مدارک لازم» از دوشنبه ۴ اردیبهشت‌ آغاز شد و روز چهارشنبه ۳۱ خرداد به پایان رسید.

پس از ثبت درخواست از سوی دانشجویان، دومین مرحله یعنی «بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدأ و رفع نقص توسط دانشجویان» آغاز شد. سه روز پس از اتمام مرحله نخست، دانشگاه‌های مبدأ، مدارک دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال به دانشگاه‌های دیگر را بررسی کردند که بر این اساس، فرآیند بررسی مدارک دانشجویان از روز شنبه، ۳ تیر شروع شد و ۱۵ تیر پایان یافت.

سومین مرحله از فرآیند انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم‌پزشکی یعنی مرحله «رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدأ» از ۱۷ تیر آغاز شد و در ۳۱ تیر به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن