اختصاص اعتبار برای ساخت دانشکده شیمی و نفت در دزفول

یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت دانشکده مهندسی نفت و شیمی و تکمیل پروژه‌ های ناتمام عمرانی دانشگاه جندی شاپور دزفول اختصاص یافت.

به گزارش ایزی تست به نقل از دانشگاه صنعتی جندی شاپور، مهدی بدیعی گفت: پس از سفر دور دوم رئیس جمهور به خوزستان و توافقات صورت گرفته،  یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال  برای ساخت دانشکده نفت و پتروشیمی دانشگاه جندی شاپور دزفول اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: طبق ابلاغ معاون اول رئیس جمهور به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت علوم با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و سایر دستگاه‌ ها با رعایت قوانین و مقررات و از محل اعتبارات مصوب ملی باید نسبت به این اعتبار از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی نفت اقدام کند.

وی افزود: همچنین در سفر دور دوم رئیس جمهور به خوزستان، ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌ های عمرانی سه دانشگاه دزفول، خرمشهر و بهبهان در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته که ۱۰۰ میلیارد ریال این بودجه برای تکمیل پروژه‌ های عمرانی دانشگاه جندی شاپور دزفول خواهد بود.

بدیعی با اشاره به طرح‌ های عمرانی این دانشگاه گفت: مسجد دانشگاه با ۴۰ درصد پیشرفت، محوطه‌ سازی دانشگاه و ایجاد میدان وسط دانشگاه و احداث دانشکده مکانیک با  پیشرفت ۳۰ درصد در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح‌ ها بین یکهزار تا یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

۲ هزار و ۸۰۰ دانشجو در ۳۰ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول مشغول تحصیل هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن