راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ (مرحله دوم)

راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ (نوبت دوم) شامل اطلاعات عمومی در خصوص نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، زمان برگزاری، مواد امتحانی، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها و تعداد دفترچه ها و پاسخ نامه های آزمون اختصاصی داوطلبان گروه های آزماشی پنج گانه، منتشر شد.

به گزارش ایزی تست، سازمان سنجش کشور راهنمای جامع شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ (نوبت دوم) را به شرح زیر اعلام کرده است:

مقدمه

داوطلب گرامی؛ باسلام و آرزوی موفقیت برای شما

توصیه میشود به منظور آشنایی با اطلاعات عمومی شرکت در کنکور سراسری (نوبت دوم) سال ۱۴۰۲، مطالب این راهنما را با دقت مطالعه نمایید.

۱ـ  لازم است از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ لغایت روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۳ با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی www.sanjesh.org) و با ورود به صفحه کاربری خود نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایید چنانچه در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون، مغایرتی مشاهده نمودید براساس توضیحات مندرج در ذیل کارت شرکت در آزمون اقدام نمایید. برای حضور در جلسه آزمون باید کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به همراه داشته باشید، در غیر اینصورت از ورود افراد بدون مدارک فوق در جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد. آدرس حوزه امتحانی داوطلبان گروههای آزمایشی مختلف بر روی کارت ورودی درج گردیده و لازم است چنانچه در چند گروه آزمایشی در آزمون شرکت نموده اید، کارت ورودی را در هر گروه آزمایشی جداگانه دریافت کرده و نسبت به شناسایی حوزه امتحانی خود در آن گروه آزمایشی اقدام نمایید. باید با لحاظ قرار دادن مسیر و ترافیک خیابانها زودتر از زمان مندرج در جدول شماره (۱) این راهنما و قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشید.

تبصره ۱ : در صورتی که در بیش از یک گروه آزمایشی (یک گروه آزمایشی اصلی شامل: علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی علوم، انسانی و همچنین یک یا دو گروه آزمایشی از گروههای آزمایشی هنر یا زبانهای خارجی) ثبت نام نموده اید، باید برای هر یک از گروههای آزمایشی خود یک کارت جداگانه دریافت نمایید.

تبصره ۲: داوطلبان در صورت مشاهده اشکال در کارت شرکت در آزمون خود و نیاز به مراجعه به واحد رفع نقص، ضرورت دارد در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۳ نسبت به رفع نقص احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
۲- برای حضور در جلسه آزمون لازم است کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط، کارت ملی یا شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد پاک کن، مداد تراش و سنجاق همراه داشته باشید. کارت شرکت در آزمون باید در ابعاد نصف کاغذ A۴ پرینت شود و از تغییر اندازه آن به ابعاد
مختلف خودداری گردد. داوطلبان دارای معلولیت بینایی متوسط و خفیف میتوانند دستگاه بهدید و یا درشت بین بدون حافظه همراه داشته باشند.

۳ـ از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، وسایل محاسباتی و هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل پیجر، تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، جزوه ،کتاب، ماشین حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایید. در صورت همراه داشتن وسایل ذکر شده و تحویل آنها به هنگام ورود به محل حوزه، حوزه برگزاری هیچ گونه مسئولیتی در قبال مفقود شدن یا آسیب دیدن وسایل مذکور، نخواهد داشت.

یادآوری بسیار مهم: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه دار (از قبیل ،پیجر، تلفن همراه «حتی به صورت خاموش»، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ….)، در جلسه آزمون، علاوه بر اینکه موجب محرومیت از گزینش در آزمون میشود، به عنوان تقلب و تخلف نیز تلقی شده و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «و» اطلاعیه تاریخ و نحوه پرینت کارت آمده است، رفتار خواهد شد.

راهنمای شرکت در کنکور سراسری 1402

۴- زمان برگزاری آزمون (بر اساس راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲)

 

گروه های آزمایشی  روز و تاریخ برگزاری آزمون ساعت شروع فرآیند برگزاری
علوم ریاضی و فنی صبح روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۴ ۸/۰۰                           صبح
علوم انسانی صبح  روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۴ ۸/۰۰                           صبح
هنر عصر روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۴ ۱۴/۳۰                          عصر
علوم تجربی صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۵ ۸/۰۰                           صبح
زبان های خارجی عصر روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۴/۱۵ ۱۴/۳۰                          عصر

 

 تذکر خیلی مهم: درهای ورود به حوضه های امتحانی در روزهای امتحان، در نوبت صبح راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و سی دقیقه صبح) و در نوبت عصر راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعد از ظهر) بسته خواهد شد. لذا لازم است قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی حاضر باشید.

۵- دفترچه های آزمون اختصاصی داوطلبان گروههای آزمایشی مختلف و نکاتی مهم در مورد شخصی سازی این دفترچه ها

دفترچه های سوالات آزمون اختصاصی داوطلبان در هر پنج گروه آزمایشیُ شخصی سازی شده و شماره داوطلبیُ نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است. این دفترچه ها دارای تنوع هستند. دفترچه سوالات همراه با پاسخنامه هر آزمون مربوط به هر یک از داوطلبان گروه های آزمایشی در یک بسته نایلونی بسته بندی شده و در زمان مشخص تحویل داوطلبان خواهد شد.
یادآوری مهم: با توجه به اینکه دفترچه سوالات داوطلبان در یک بسته نایلونی به صورت جداگانه بسته بندی شده و در جلسه آزمون منحصراً شخص داوطلب باید از محل مشخص شده، بسته نایلونی را باز نموده و به سوالات مندرج در دفترچه سوالات پاسخ دهد، در صورتی که مشاهده نمودید تایلون بسته تحویلی به شما قبلاً باز شده لازم است موضوع را به نزدیکترین مراقب اطلاع دهید.

ضمناً پس از برگزاری آزمون میتوانید از طریق سامانه پاسخگویی این سازمان به آدرس http://Request.sanjesh.org موضوع را به این سازمان اعلام
نمایید.

۵-۱- آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی:

بر اساس راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲، آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شامل دو دفترچه با عنوان دفترچه های شماره ۱ و ۲ است. این دفترچه ها همراه با پاسخنامه های شماره ۱ و ۲ در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی شده، در جلسه آزمون تحویل داوطلبان خواهد شد. عنوان سوالات دفترچه آزمون اختصاصی (دفترچه شماره ۱ و ۲) گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها به شرح جدول شماره ۲ است.

جدول شماره ۲ ـ عنوان دروس، تعداد سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، (دفترچه شماره ۱ و ۲) و مدت زمان پاسخگویی به آنها

شماره دفترچه و پاسخنامه ماده  امتحانی  تعداد سوال  مدت زمان پاسخگویی  زمان با سخگویی دفترچه
شماره ۱ ریاضیات ۴۰ ۷۰ دقیقه ۷۰ دقیقه
شماره ۲  فیزیک ۳۵ ۴۵ دقیقه  ۷۵ دقیقه
شیمی ۳۰ ۳۰ دقیقه

 

۵-۲- آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی:

آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی شامل سه دفترچه با عنوان دفترچه های شماره ۱ و ۲ و ۳ است. این دفترچه ها همراه با پاسخنامه های شماره ۱، ۲ و ۳ در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی شده، در جلسه آزمون تحویل داوطلبان خواهد شد. عنوان سوالات دفترچه های آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی (دفترچه شماره ۱ و ۲ و ۳) تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها به شرح جدول شماره ۳ است.

جدول شماره ۳ـ عنوان دروس تعداد سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی (دفترچه شماره ۱ و ۲ و ۳ و ۴) و مدت زمان پاسخگویی به آنها

شماره دفترچه و پاسخنامه ماده امتحانی تعداد سوال  مدت زمان پاسخگویی  زمان پاسخگویی دفترچه
شماره ۱ زیست شناسی ۴۵ ۴۵ دقیقه ۴۵ دقیقه
شماره ۲ فیزیک ۳٠ ۴۰ دقیقه ۷۵ دقیقه
شیمی ۳۵ ۳۵ دقیقه
شماره ۳ ریاضی ۳۰ ۶۰ دقیقه ۶۰ دقیقه
 زمین شناسی ۱۵
شماره ۴  بهیاری* (مخصوص بهیاران شاغل و همچنین داوطلبان دارنده دییلم بهیاری) ۳۰ ۲۰ دقیقه ۲۰ دقیقه

* برای دیپلم های بهیاری که در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت نموده اند آزمون درس بهیاری به عنوان یک درس اختصاصی با ضریب ۱۲ برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که در روی کارت شرکت در آزمون آنان در مقابل عنوان نوع دیپلم (بند۷) دیلم بهیاری و در مقابل بند ۱۰ (بهیار) کلمه «بلی» درج شده است، علاوه بر پاسخگویی به سوالات دفترچه شماره ۱ و ۲ و ۳ (آزمون اختصاصی) باید به سوالات دفترچه شماره ۴ (درس بهیاری) در پاسخنامه شماره ۴ نیز پاسخ دهند.

در ادامه، راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ به تعداد سوالات گروه های آزمایشی علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه پرداخته است.

۵-۳- آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی

آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم تجربی شامل دو دفترچه با عنوان دفترچه های شماره ۱ و ۲ است این دفترچه ها همراه با پاسخنامه های شماره ۱ و ۲ در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی ،شده در جلسه آزمون تحویل داوطلبان خواهد شد. عنوان سوالات دفترچه های آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی (دفترچه های شماره ۱ و ۲)، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها به شرح جدول شماره ۴ است.

جدول شماره ۴ عنوان دروس، تعداد سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی (دفترچه شماره ۱ و ۲) و مدت زمان پاسخگویی به آنها

شماره دفترچه و پاسخنامه ماده امتحانی  تعداد سوال  مدت زمان پاسخگویی زمان پاسخگویی دفترجه
شماره ۱ ریاضی ۲۰ ۳۰ دقیقه ۸۵ دقیقه
زبان و ادبیات فارسی ۳۰ ۳۰ دقیقه
علوم اجتماعی ۱۵ ۲۵ دقیقه
روان شناسی ۱۵
شماره ۲ زبان عربی ٢٠ ۲۰ دقیقه ۷۵ دقیقه
 تاریخ ۱۳ ۲۰ دقیقه
جغرافیا ۱۲
فلسفه و منطق ٢٠ ۲۰ دقیقه
اقتصاد ۱۵ ۱۵ دقیقه
شماره ۲*

ویژه دیپلمه های علوم و معارف اسلامی

زبان عربی** ٢٠ ۲۰ دقیقه ۷۵ دقیقه
 تاریخ** ۱۳ ۲۰ دقیقه
جغرافیا ۱۲
فلسفه و منطق ٢٠ ۲۰ دقیقه
 اقتصاد ۱۵ ۱۵ دقیقه

* برای داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی که در گروه آزمایشی علوم انسانی شرکت میکنندُ منابع درس امتحانی «زبان عربی تخصصی» کتابهای «عربی، زبان قرآن ۱، ۲ و ۳» و منابع درس امتحانی «تاریخ» کتابهای «تاریخ اسلام ۱ و ۲ و تاریخ ۳ (ایران در دوره اسلامی)» در نظر گرفته شده است. در زمان ثبت نام آزمون سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی، داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی باید در تقاضانامه ثبت نام انتخاب میکردند که به یکی از دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی از «منابع دیپلم علوم انسانی» پاسخ میدهند یا به دفترچه سوالات گروه آزمایشی علوم انسانی که «منابع دو درس زبان عربی تخصصی و تاریخ »، کتابهای دیپلم علوم و معارف اسلامی است. لذا نوع دفترچه های سوالات اختصاصی برای این دسته از داوطلبان در گروه آزمایشی علوم انسانی بر اساس درخواست خودشان در نظر گرفته شده و در جلسه آزمون به آنها تحویل خواهد شد.

۵-۴- آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر

آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر شامل یک دفترچه با عنوان دفترچه شماره ۱ است. این دفترچه همراه با پاسخنامه شماره ۱ در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی شده، در جلسه آزمون تحویل داوطلب خواهد شد عنوان سوالات دفترچه اختصاصی گروه آزمایشی هنر (دفترچه شماره ۱)، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به آنها به شرح جدول شماره ۵ است:

جدول شماره ۵ ـ عنوان دروس، تعداد سوالات دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر (دفترچه شماره ۲) و مدت زمان پاسخگویی به آنها شماره

شماره دفترچه و پاسخنامه  ماده امتحانی تعداد سوال مدت زمان پاسخگویی زمان پاسخگویی دفترچه
شماره ۱ درک عمومی هنر ۵۰ ۵۰ دقیقه ۱۱۵ دقیقه
 درک عمومی ریاضی – فیزیک ۳۰ ۴۰ دقیقه
 خلاقیت تصویری و تجسمی ٢٠  ۲۵ دقیقه

 

۵-۵- آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبانهای خارجی

آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبانهای خارجی شامل یک دفترچه با عنوان دفترچه شماره ۱ است. این دفترچه همراه با پاسخنامه شماره ۱ در یک بسته نایلونی به صورت شخصی سازی شده، در جلسه آزمون تحویل داوطلب خواهد شد. عنوان سوالات دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبانهای خارجی (دفترچه شماره ۱)، تعداد سوالات و مدت پاسخگویی به تناسب زبان خارجی انتخابی (انگلیسی ،فرانسه، آلمانی، روسی و یا ایتالیایی) به آنها به شرح جدول شماره ۶ است.

جدول شماره ۶ ـ عنوان دروس، تعداد سوالات دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبانهای خارجی (دفترچه شماره ۱) و مدت پاسخگویی به آنها

شماره دفترچه و پاسخنامه  ماده امتحانی  تعداد سوال  مدت زمان پاسخگویی  زمان پاسخگویی دفترچه
شماره ۱ زبان انگلیسی ۷۰ ۱۰۵ دقیقه ۱۰۵ دقیقه
 زبان آلمانی ۷۰ ۱۰۵ دقیقه
زبان فرانسه ٧٠ ۱۰۵ دقیقه
زبان روسی ۷۰ ۱۰۵ دقیقه
زبان ایتالیایی ۷۰ ۱۰۵ دقیقه

 

۶- نکات مهم راهنمای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۲ در باره پاسخنامه

در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان گروههای آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبانهای خارجی به همراه هر دفترچه آزمون، یک پاسخنامه داده میشود، که داوطلبان می بایست نسبت به پاسخگویی سوالات دفترچه آزمون در پاسخنامه مربوط اقدام نمایند. در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلب، نام خانوادگی و نام و گروه آزمایشی درج شده است. نمونه قسمتی از پاسخنامه در این راهنما چاپ شده که باید پس از ملاحظه آن به نکات زیر توجه کرد:

در مستطیل بالای پاسخنامه مطلقاً نباید چیزی نوشت یا علامتی گذاشت و به غیر از محلهای مشخص شده در روی پاسخنامه از نوشتن و یا علامتگذاری در سایر محلها خودداری شود در غیر اینصورت فرد بعنوان متخلف شناخته شده و پاسخنامه وی تصحیح نخواهد شد.

داوطلب به محض دریافت پاسخنامه باید شماره آن را با شماره صندلی و شماره کارت ورودی خود و نیز کدهای مندرج در پاسخنامه (طبق نمونه ذیل: D ۲۱۱) را با کدهای مندرج در دفترچه های آزمون اختصاصی تحویل شده مقایسه کند تا مطمئن شود بین آنها هیچ اختلافی نیست و در صورت مشاهده تفاوت، موضوع را به نزدیکترین مراقب جلسه اطلاع داده و موضوع را پیگیری تا اختلاف برطرف گردد و سپس مندرجات ذیل پاسخنامه را تکمیل و امضاء نماید.

۷ـ نحوه درج پاسخها در پاسخنامه:

۷-۱- داوطلب باید محل مخصوص جوابی را که در پاسخنامه برای هر سوال در نظر میگیرد به وسیلهٔ مداد سیاه ترم پررنگ (نه خودکار و نه مداد کپی و….) تکمیل کند. برای آگاهی از روش تکمیل محل مخصوص هر جواب به نمونه پاسخنامه مندرج در این صفحه که در آن به سوالات شماره های ۱، ۲، ۳ و ۴ به ترتیب پاسخ های فرضی ۲، ۳، ۱ و ۴ داده شده است توجه شود.

۷-۲- به دلیل اینکه پاسخنامه به وسیله ماشین علامت خوان تصحیح میشود، لذا از کثیف کردن، تا کردن و یا گذاشتن هرگونه علامت و اثری بر روی آن خودداری شود.

۷-۳- جواب ها باید فقط در پاسخنامه با تکمیل محل مخصوص آنها و به وسیله مداد سیاه ترم پررنگ مشخص شود. محل پاسخ ها باید پر رنگ و یکنواخت تکمیل شود. پاسخهایی که به هر نحو دیگر در پاسخنامه «مثلاً بجای تکمیل محل مخصوص (x) و یا (√) گذاشته و یا بطور یکنواخت پر رنگ نشود» یا در دفترچه آزمون علامتگذاری یا نوشته شود یا با خودکار و با هر وسیله دیگری به جز «مداد سیاه» پر شود، قابل تصحیح و نمره گذاری با ماشین نیست و به همین علت به هیچ وجه به حساب نمی آید.

۷-۴- در تستهای چهار گزینه ای برای هر پاسخ صحیح ۳ نمره مثبت (سه نمره مثبت) و برای هر پاسخ غلط، به منظور خنثی کردن پاسخهای حدسی تصادفی ۱ نمره منفی (یک نمره منفی) منظور خواهد شد، بنابراین به داوطلبان توصیه میشود اگر پاسخ سوالی را نمیدانند به آن سوال جواب ندهند؛ زیرا به سوالهای بدون جواب نمره منفی یا مثبت تعلق نمی گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخهای آن ،سوال، غلط محسوب خواهد شد و به آن سوال نمره منفی تعلق خواهد گرفت.

نحوه صحیح پر کردن پاسخنامه در کنکور سراسری

۸- با توجه به اینکه برچسب صندلی حاوی اطلاعات آزمونی شماست، لازم است پس از پایان جلسه ازمون برچسب صندلی خود را برداشته و تا اعلام نتایج نهایی آزمون نزد خود نگاه دارید.

۹ـ چنانچه سهمیه درخواستی داوطلب غیر از سهمیه مناطق است و در بند ۱۷ کارت شرکت در آزمون سهمیه مناطق درج گردیده است لازم است به ترتیب ذیل عمل نمایند:

۹-۱- داوطلبان استفاده از سهمیه های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزی و رزمنده داوطلب بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آنان جهت اعلام مغایرت و تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۵ منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات در درگاه این سازمان مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح و تکمیل موارد اقدام نمایند تا در صورت تایید سهمیه توسط ارکان مربوط، سهمیه برای آنها اعمال شود. در غیر این صورت با سهمیه مناطق گزینش شده و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

۹-۲- داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بودند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته لازم است ضمن اعلام مجدد استفاده از سهمیه در قسمت ویرایش اطلاعات، برای بررسی وضعیت عدم تایید سهمیه خود به ارگانهای ذیربط نیز مراجعه نماید. در غیر اینصورت با سهمیه مناطق گزینش خواهند شد و هیچ گونه اعتراضی قابل قبول نیست.

تذکر مهم: داوطلبانی که از سال ۱۴۰۱ و قبل از آن با استفاده از سهمیه ایثارگران در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند، توجه داشته باشند که در خصوص سهمیه نهایی آنان با توجه به آیین نامه اجرای ماده ۷۰ قانون جامع ایثارگران مصوب جلسه مورخ ۱۴۰۱/۵/۱۲ هیات محترم وزیران (مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) اقدام خواهد شد.

۱۰ـ  توضیحات لازم در خصوص نحوه و زمان انتخاب رشته داوطلبان در مرداد ماه سال ۱۴۰۲ اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۱- با توجه به اینکه سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقاء کیفی حوزه های برگزاری آزمون، نیاز به نظرات شما به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزیابی حوزهها دارد، خواهشمند است نسبت به تکمیل نمودن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون سراسری (نوبت دوم) سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۴/۲۰ به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام نمائید.

۱۳ – داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی request.sanjesh.org با این سازمان مکاتبه نمایند درخواستهای واصله بعد از تاریخ فوق قابل پیگیری و بررسی نخواهد بود.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن